Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

Karskiii

Dołączył: 30 sie 2017
Offline Ostatnio aktywny: sie 30 2017 14:27
-----

Moje posty

W temacie:outsourcing

30 sierpień 2017 - 09:20

Moim zdaniem trzeba wiedzieć co się chce outsorcować. Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie jaka jest misja mojej firmy. Jeśli Twoją misją jest np. "Sprzedaż ubrań w jak najniższej cenie", strzałem w stopę byłoby outsorcowanie na zewnątrz obsługi klienta czy prowadzenia sklepu internetowego. Za to bez problemu możesz zlecić na zewnątrz takie usługi jak księgowość, transport czy porady prawne.
 
Jestem zdziwiony kiedy firmy, których core jest stałe obcowanie z klientem, zlecają jego obsługę na zewnątrz. Na rynku powstało wiele firm szkoleniowych, które doprowadzają obsługę klienta do perfekcji, dzięki czemu masz kontrolę nad całym procesem. Z pewnością Twoi pracownicy o wiele lepiej znają produkt/usługę niż pracownicy firmy zewnętrznej.
 
U siebie korzystałem z ClientService. Jeśli zastanawiasz się nad outsorcingiem obsługi klienta - stanowczo odradzam.

 

******* [reklama]