Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

wojtek75

Dołączył: 24 Mar 2004
Offline Ostatnio aktywny: May 22 2007 11:59 AM
-----

Moje tematy

bluetoth

01 December 2006 - 20:45 PM

Witam!
Mam następujący problem. Podłączyłem Nokie 7650 poprzez bluetoth soreil z kompem i przy pomocy oprogramowania na płytce dołączonej do bluetoth. Niestety nie mogę NIC przesłać z komórki na komputer bo wyskakuje napis "wyczerpano limit polaczen". Połączenia ustawione a z komorki na kompa nie idze. w druga strone tak. Co moze byc przyczyna?

jaka karta na PCI do Pentium 3 550MHz?!

27 October 2006 - 16:50 PM

Witam!
Zamierzam kupić do mojego drugiego kompa Fujitsu Ergopro x który jest już leciwy nową kartę graficzną. Niestety nie mam portu AGP. Wchodzi wiec w rachube tylko złącze PCI. Chciałbym kupić najlepszą kartę graficzną która jednocześnie nie przekroczy wydajności Pentium III 550MHz! Co polecacie? Zastanawiałem się nad Geforce 2 Mx-400  lub Geforce 4. Ale czy karty te beda w pełni wykorzystane przy procku 550MHz? Jak to widzicie?Co polecacie?Zalezy mi rowniez na wyjsciu TV.

Maxtor 40GB ATA133 padł?!

02 October 2004 - 10:25 AM

Po zainstalowaniu dodatku Service PAck2 do Xp-ka padł mi twardy dysk.
Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy rzeczywiście wina dodatku.

Objawy są następujące:  
w czasie uruchomiania komputera wyskakuje napis IDE detects  i po pewnej chwili  
PRIMARY MASTER HARD DISK FAIL.

W czasie uruchamiania słychać ok11 sygnałow.

BIOS podaje tylko nazwe twardego dysku, ale innych informacji nie widzi!  
Lampka pracy twardego dysku świeci się i słychać jakby głowica pracowała w tą i z powrotem.  

Próbowałem zainstalować na nowo Windows XP z CD-romu instalacyjnego ale po pewnym czasie wyskakuje błąd (pewnie gdy twardy dysk ma coś zapisać).  

Kontroler na płycie głównej jest ok bo podłączyłem w to miejsce napędy CD/DVD i wszystko jest w porządku.  
Podmieniłem również taśmę na nową i bez skutku.  

Proszę o fachowe porady....bo dysk ma roczek i dosłownie 4 dni temu skończyła się gwarancja....


problem z instalacją Service Packa dla XP

21 July 2004 - 18:10 PM

Pomocy! W czasie instalacji Service Packa dla XP w wersji polskiej wyskakuje mi komunikat "Plik C:windowssystem32driversatapi.sys jest otwarty lub uzywany przez inną aplikację
Zamknij wszystkie inne aplikacje i kliknij przycisk PONÓW próbę"
Zamknąłem inne aplikacje nawet typu antywirus i firewall i nici! Czy wie ktoś o co chodzi i proszę o jaką poradę jak go prawidłowo instalować??? Z góry wielkie dzięki!

-------------
AthlonXP2000+ 640MB DDR400  Gigabyte KT600   R9200SE(128MB)  HDD 40GB(Maxtor) CDRW LTR-52327S  FDD 1.44MB 17 Samsung 753DFX  Legato 2.1 Lexmark X5150  Opera 7.23pl


BIOS nie widzi dysku SATA

18 June 2004 - 23:32 PM

Pomocy!Wlasnie jestem w trakcie skladania kompa i niestety mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic.A mianowicie...Wszystko chodzi OK oprócz twardego dysku 80GB SATA WDCaviar.Płyta główna to GIGABYTE GA-7VT600-P-L. Objaw jest taki ze system nie widzi go, tzn.prawie nie widzi...W czasie uruchomienia jest info,ze takowy siedzi w kompie ale np.podczas instalacji systemu operacyjnego wyskakuje komunikat o braku twardziela(typu:błąd w podłaczeniu itd.) i w BIOSIE o nim ani sladu.Natomiast podczas uruchamiania kompa i wyswietlania informacji wcisniecie TAB wyswietla informacje ze jest w srodku twardziel SATA 80GB(dokladnie chyba 74.5GB do uzycia)...Nie wiem zupelnie o co chodzi...Podlaczylem chyba dobrze...kabelek SATA z twardziela z gniazda SATA SERIAL do kontrolera na płycie SATA0.Gniazdo SATA POWER poprzez przejsciowke ktora byla z plyta z zasilaniem i jest jeszcze gniazdo LEGACY pOWER na standardowe gniazdo zasilania,ktora w roznych wariantach podlaczalem lub nie.Poza tym sa tam rowniez zworki,ktore ustawialem w wariantach jak na obudowie...W BIOSIE nie widzi mi tego dysku,chociaz w czasie uruchomienia jak pisalem powyzej podaje nazwe dysku!Zglupialem zupelnie....Pomocy!!!!!A może wszystko jest OK a są potrzebne jakies sterowniki do SATA, dlatego np.podczas instalacji Windowsa 2000 i XP wyrzuca brak twardziela.Poza tym w BIOSIE nie ma opcji aby zobaczyc SATA tylko ATA???

-------------
AthlonXP2000+ 640MB DDR400  Gigabyte KT600   R9200SE(128MB)  HDD 40GB(Maxtor) CDRW LTR-52327S  FDD 1.44MB 17 Samsung 753DFX  Legato 2.1 Lexmark X5150  Opera 7.23pl