Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

Pepowiec

Dołączył: 28 lip 2007
Offline Ostatnio aktywny: paź 27 2015 23:56
***--

Najnowsze aktualizacje statusu

Zdjęcie

Pepowiec

Fajny mod i fajne zdjecie
sty 04 2009 19:51
Zdjęcie

Pepowiec

Fajny z Niego forumowicz. Bardzo rozmowny...
Jak smakowała pizza?
kwi 26 2008 17:56
Zdjęcie

Pepowiec

Pomocny user a zarazem fajny... Także pomocny. Podoba mi się Twoja stronka ;]
kwi 23 2008 13:50
Zdjęcie

Pepowiec

Cudowny...? Hm... Moze xD Genialny...? Niech bedzie ;] Wzorowy ? Czy ja wiem xD Niech mu bedzie ;]
mar 21 2008 19:41
Zdjęcie

Pepowiec

Uprzejmy i pomocny user, ot co. PS. Jak patrze na te komentarze z IDG to nasuwają mi się na myśl komentarze z Allegro :D
lut 12 2008 17:14
Zdjęcie

Pepowiec

Precz z pokemonami dragon bol czy jak to tam i innym sietem tam trzymać!
sty 25 2008 22:37
Zdjęcie

Pepowiec

Czemu precz z pokemonami, lepiej ze smerfami ;p Super użytkownik (coś jeszcze???) hehe
gru 31 2007 09:34
Zdjęcie

Pepowiec

Precz pokemonom brawo dla tego usera
gru 21 2007 20:36