Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

niunia

Dołączył: 31 Jan 2004
Offline Ostatnio aktywny: Dec 10 2007 11:32 AM
-----

Moje posty

W temacie:mBank i ekonto

10 December 2007 - 11:33 AM

Jest na tyle dobrze, że zawieszam do odwołania akcję antyreklamową.

Mam nadzieję, że szybkie rozpatrywanie reklamacji wejdzie im w krew.

Mogliby jeszcze dopracować procedurę w takich sytuacjach.
Dla mnie ważna byłaby mozliwość poprawienia płynności rachunku do kwoty podlegającej reklamacji.
I możliwość wysłania karty jakąś superextra szybką przesyłką na koszt klienta.

Cóż, nie można mieć wszystkiego.


Piszę parę miesięcy po tej wypowiedzi i muszę stwierdzić, że szybkie rozpatrywanie reklamacji nie weszło im w krew. Jedna moja reklamację rozpatrywali 3 miesiące a drugą rozpatrują juz 3 miesiąc. Ciekawa jestem ile sobie jeszcze poczekam. Oczywiście nikt z mbanku się ze mna nie kontaktuje - to ja ciągle wydzwaniam i marnuję swój czas.
Chyba żaden bank nie ma tak lekceważącego podejścia do klienta. Bank oczywiście zmieniłam, zostawiłam tylko konto, na które przychodzi wypłata.