Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

Dj_Mad

Dołączył: 17 Mar 2007
Offline Ostatnio aktywny: Jun 19 2010 15:10 PM
**---

Moje tematy

HD5830 wyszlo VS HD4890

27 February 2010 - 14:55 PM

nareszcie jest HD5830, cena troche wieksza niz sie spodziewalem. Co radzicie kupic hd4890, 5830 czy dalej zbierac na 5850...
czekalem ponad miesiac na premiere 5830 ale spodziewalem sie cen cos kolo 200dolców a tu 239.
hd4890 kosztuje 199.
hd5850 kosztuje 299.
do konca lutego mam rabat 45dolców, wiec chcialbym go wykorzystac.

upgrade z Himei 22'' 1600x1200

26 February 2010 - 02:11 AM

brat ma HD4870
monitor nie jest znany, ale ma 22'' i nawet dobra rozdzielczosc. Wiem ze to 1600 x ''na iles'', zakladam ze cos w okolicy 1200.
Brat gra tylko w najnowsze tytuly online wiec dobry komp i dobry monitor to podstawa.
Udalo mu sie sprzedac zloto z WoW za 400 dolców, i zaproponowalem mu kupno monitora. Niestety z monitorow nie ma nic znacznie lepszego. Teoretycznie moglby za ta kase kupic 24-28'' w pelnym HD lub nawet 1920x1200.
Co Wy jednak na to by kupil lcd HDTV 37-42'' z 1080p. Oczywiscie musialby troche dolozyc, bo najtaniej za 37'' widzialem 699dolców.
Co byloby lepszym wyborem, zakladajac podobne ceny.

karta do nowych gier a cena/jakosc

05 February 2010 - 05:18 AM

do grudnia kazdemu polecalem hd4890 bo gry wygladaja super, a cena jest w normie [199dolców]
dzis, w koncu mam moje i5 750 i chce wymienic 7800GT na cos innego. Czy warto juz kupic jakis odpowiednik 4890 ale juz z serii hd5xxx [pomijam faktu ze nie ma jeszcze hd5890]. Jesli tak, to ktory...

po przegladnieciu oferty cenowej wybralbym

VisionTek 900297 Radeon HD 5850 (Cypress Pro) 1GB 256-bit GDDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video ... - Retail         289dolce



HIS H577FM1GD Radeon HD 5770 1GB 128-bit GDDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFireX Support Video Card - Retail                    162dolce
cena gra duza role, bo zamiast brac teraz karte za 4stówki, wole wziasc teraz taka za 200 i za rok nowsza za 200.

no ale tyle moich wywodów, co warto teraz wziasc, lub ewentualnie na co mozna poczekac. Karte chce kupic max do kwietnia.

[XP/7] bootmgr, ntldr, hal.dll is missing

24 January 2010 - 20:41 PM

na komputerze byly 2 windowsy, jesli dobrze pamietam chyba 2 xp ewentualnie xp +win7.
No i dzisiaj komp kumpla sie nie wlaczyle, adokladnie nie wystartowal z systemem bo pokazalo mu sie, ze mootmgr is missing
wiec po wygooglowaniu wpisalismy fixmgr i fixboot
restart
nastepnei pokazalo sie ntldr is missing
no to skopiowalismy ntldr i ntdetect z plytki
teraz hal.dll is missing
wlasnie kopiujemy,a le mam wrazenie ze juz sie nie da nic zrobic
wogole dziwna sprawa ze dopiero jak kliknelismy  map to po dlugim czasie poakzalo ze na i; jest cdrom.... kumpel niby nic takiego nie ustawial.
kumpel twierdzi [bo gadamy na telefonie], ze  na komende dir komputer reaguje niczym, tzn nie wypisuje zadnej zawartosci
tak jest z partycja c  oraz d
a podobno sa 3 partycje...
zagadka
co mozna teraz zrobic

skok napiecia na usb

21 January 2010 - 22:06 PM

gdy podlaczam w lapku urzadzenie na usb to wyskakuje mi napis
''skok napiecia a na koncentratorze usb''
najczesciej gdy podpinam adapter wifi na usb, ale czasem widocznie ''jest'' niskie napicie bo sie wlacza.
inne urzadzenia dzialaja bez zarzutu.
czyli pytanie brzmi, czy mozna to napiecie jakos zmienic, naprawic, zmniejszyc...