Skocz do zawartości


Close Open
Close Open

TheMusli

Dołączył: 20 Jul 2006
Offline Ostatnio aktywny: Sep 24 2007 14:07 PM
-----

Moje tematy

Podkręcanie E4300

21 March 2007 - 21:29 PM

Elo. Problem mam taki, ze podkrecam FSB C2D E4300 do 266Mhz, takze mam 2.4Ghz. Komp sie wlacza bez problemu na standardowym napieciu(czyli 1.325V) i loos. Ale jak zrobie reset (uruchom ponownie), to komputer zawiesza sie, jest wlaczony, ale nic sie dalej nie dzieje, jedynie lampki w CDromach migaja naprzemiennie i koniec. Gdy wylacze PC przytrzymujac power 5 sec i wlacze od nowa taktowanie sie nie zmienia(ciagle 2.4Ghz) i WinXp normalnie sie wlacza.
Pytanie: Dlaczego przy resecie dzieje sie jak opisalem wyzej, zamiast normalnego reseta?
Dodam ze zmiany napiecia rdzenia procesora nic nie zmieniaja. Resetuje sie poprawnie jedynie gdy FSB jest 200Mhz, czyli default. Any ideas dlaczego i jak sobie z tym poradzic ? Z gory wielkie dzieki ;-)
_
Plyta główna: GA-945P-S3, ram 1x1GB 667Mhz, zasilacz Chieftec 450W.

Galaxy 7600GS:To jest Zalman czy zwykla ?

09 March 2007 - 19:07 PM

Elo. Kupilem sobie kompa i miedzy innymi miala byc 7600GS 128MB 1.4ns Zalman Edition, ale nie jestem pewien czy wsadzili mi Zalman Edition, dlategoz prosze was o spojrzenie na zdjecie i stwierdzenie która to jest.
Z góry dzięki ;-)
Link: http://img96.imagesh...dsc00160zg2.jpg

Sprzedaż HP nx7400 EY508ES

27 February 2007 - 16:14 PM

Mysle o sprzedaniu laptopa, poniewaz obecnie nie potrzebuje tak wydajnej mobilnej machiny i zamierzam kupic jakiegos gorszego używca(Dell,IBM), a za pozostala kase zmodernizowac mojego stacjonarnego.
Mam go 4 miechy, pracował tylko w zamknietych pomieszczeniach takze stan jest bdb. Niestety jako ze jest on cholernie popularny stracil mocno na wartosci, ale tak to jest.
Tak wiec, na ile go obecnie wyceniacie ?
Z gory dzieki ;-)

Telefony 3G z Simplusem, a Wrocław

11 November 2006 - 20:19 PM

Witam. Otoz zamierzam kupic Samsunga Z500 (tel 3G) ale mam pewien dylemat.
Otoz koledze ktory ma sima z Simplusa i Motke C975 (tel 3G) telefon ten nie działa we Wrocławiu i musial skombinowac sobie inny. Przez "nie działa" mam na mysli to że kolega majac ta motke C975 w Simplusie nie mogl wykonywac polaczen ani wysylac sms.
Spotkaliscie sie z czyms takim ? Czego jest to wina ? Operatora? Karty sim ? Telefonu ?
Z góry dzieki za pomoc.

Dylemat i rozważania związane z kupnem notebooka

07 October 2006 - 14:40 PM

Nadszedl czas kupna notebooka.
Jako ze to dlugoterminowy wydatek, decyzja musi byc przemyslana.
Ma sluzyc mnie, studentowi AE, do standardowych rzeczy: net, filmy, office. Uzywam komputera czesto, sporo roznych programow uruchomionych naraz np kilkanascie okienek FF,GG, MSN Messenger, eksploracja HDD, irfanview, office. Takze nie chodzi mi o ten z tych najtanszych, ktory przecietnej studentce by starczyl.
Gry w ktore czasem pykne sa stare, czyli karta graficzna obecnie nie ma znaczenia.
Nie prosze glownie o porade dot firmy, parametrow. Tutaj juz sie rozeznalem.
Chodzi o to, ze mam dosyc spore mozliwosci pieniezne, ale nie jestem takze rozrzutny.
Takze pytanie ktore mnie dreczy brzmi: : warto czy nie.
Jako ze to wydatek na kilka lat, nigdy nie wiadomo co bedzie potrzebne w przyszlosci.
Takze szukam notebooka optymalnego. Optymalnego pod wzgledem cena/jakosc/wymagania. Nie chce przeplacic, za rzeczy ktorych nie wykorzystam.
Ale nie chce tez zalowac, gdy okaze sie ze nie bedzie dawal rady. Owszem przydalaby sie matowa matryca, ale nie jest to priorytet, bo bede glownie uzywal notebooka zamiast stacjonarnego. A wybor z matowymi matrycami jest znikomy obecnie, na dodatek z drogich IBM :/ Takze wybor padnie na jakiegos ze szklana. Dolozyc mozna zawsze, ale pytanie czy warto. Poniewaz ta roznice moglbym lepiej spozytkowac, gdyz notebook to nie jedyny wydatek ktory mnie czeka w niedlugiej przyszlosci.
Takze wybor jest trudny.
Podstawowe parametry typu Intel Core Duo, 15.4, 80Gbmin 5400rpm, 1Gb ramu.
Marka: Asus, HP, badz Lenovo.
Takim wyjsciowym modelem jest dla mnie HP nx7400 EY508ES.
Nie jestem graczem, takze wydajnosc karty nie ma dla mnie duzego znaczenia.
Martwi mnie jedynie brak obslugi 'sprzetowego przyspieszenia' czy jak to sie tam fachowo nazywa. Bo jesli trafie na gre czy program, ktory bedzie tego potrzebowal to mam zonka. A jak wiadomo karty graficznej nie da sie wymienic.
Takze na celowniku pojawia sie IBM N100 [TY06ZPB] i niestety moje pytanie: czy warto ? Problem taki moze sie pojawic, ale nie musi. Zawsze moge isc do kolegi, czy w weekend w domu na stacjonarnym to zrobic. 700zl piechota nie chodzi.
No ale skoro juz mam lapa za 4150zl, to czemu nie dolozyc 250zl i miec juz procek Core 2 Duo, wydajniejszy i mniej prodazerny w Asusie A6JC-Q138H.
I tak krecimy sie w kolko, no bo zawsze mozna dolozyc i miec cos lepszego.
Ale czy warto ? Wedlug mnie nie i dlatego moj wybor padl na tego HP nx7400 poniewaz wydaje sie optymalny dla moich wymagan. Jesli pojawi sie problem karty graficznej, mozna z tego wybrnac. Chipset 945 czyli mozna wymienic procka w przyszlosci na Core 2 D (chodz sprzedawcy dziwnie na mnie patrzeli jak o to spytalem :D)
A co wy o tym sadzicie ? Jakie jest wasze zdanie ? Co byscie radzili ? Czy dobrze rozumuje i dobrze postapilem ? Czekam na konstruktywne wypowiedzi ;-)