Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Konto?

• Please log in to reply
138 replies to this topic

#1 siakus

siakus

Bywalec

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 297 Postów:

Napisany 27 maj 2007 - 20:08

Witam wszystkich użytkowników. W lipcu tego roku będę miał skończone 18 lat. Jestem uczniem liceum. Chciałbym założyć konto w banku, ale nie za bardzo wiem w jakim... Chciałbym żeby były spełnione te warunki:

1. Brak opłat za prowadzenie rachunku ( ewentualnie od jakiejś kwoty znajdującej się na koncie brak opłat. Tak jak ma to miejsce w inteligo )
2. Nie wymagana co miesięczna wpłata jakiejś określonej sumy. ( na razie nie zarabiam więc nie będę w stanie co miesiąc wpłacać pieniążków )
3. Chciałbym żebym konto mógł otworzyć od dowolnej kwoty ( jeśli nie ma takiej możliwości, to żeby suma ta nie była zbyt wielka )
4. Nie zależy mi na oprocentowaniu.
5. Ważne są dla mnie przelewy elektroniczne itp.
6. Jaki bank wybrać? Który spełni moje oczekiwania?

Pozdrawiam siakus

#2 Elrond_87

Elrond_87

Dwarf King

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7373 Postów:

Napisany 27 maj 2007 - 20:16

Konto potrzebne Ci jest na tą chwilę? Po LO planujesz pewnie iść na studia, wtedy mógłbyś wybrać z bogatej oferty kont studenckich. Na chwile obecną to na konto dla dzieci jesteś za stary... Pozostaje ci chyba tylko zwykłe konto standardowego klienta.

Ja mam konto studenckie w BPH, przejrzyj ofertę dla klientów indywidualnych, może coś cię zainteresuje:
http://www.bph.pl/pl...chunki_osobiste

#3 siakus

siakus

Bywalec

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 297 Postów:

Napisany 27 maj 2007 - 20:46

raczej nie będę szedł na studia ;] zastanawiałem się nad inteligo... Co o nim sądzicie??

#4 bumakone

bumakone

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 23 Postów:

Napisany 09 czerwiec 2007 - 19:20