Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

KAMERA CYFROWA- JAKA?

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 matrailman

matrailman

Kandydat

• Forumowicze
  • PipPip
  • 25 Postów:

Napisany 08 styczeń 2007 - 09:59

Witam,
mam taki problem:
- mam 2000 zł (co w tym wypadku jest najważniejsze)
- chce kupić kamerę- oczywiście jak najlepszą
- jestem laikiem w tych sprawach
- nie znam się kompletnie na kamerach
- sprzęt, który kupie ma mnie nauczyć i wprowadzić w świat "rejesttracji ruchomego obrazu"
- fajnie by było, gdyby sprzęt ten mógłby mi służyć jakiś czas
Co polecacie? Jakie kamerki są najlepsze? Z dyskiem twardym czy jeszcze na mini kasety? A może na płyty DVD? Jaka firma?
Bardzo proszę o pomoc i już z góry dziękuję!

#2 asgoth

asgoth

Nikonmaniac

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2056 Postów:

Napisany 08 styczeń 2007 - 15:32

Jeżeli ten sprzęt ma cię "wprowadzić w świat ceyfrowej rejestracji" to tylko i wyłącznie format miniDV-uzyskasz najlepsza jakość obrazu. Póżniej zrzucasz obraz na kompa i zaczynasz zabawę (pod wareunkiem, że masz szybką maszyne ;) )

Proponuje ci poszukać coś z Sony lub Panasonic. Samsung w kamerach generalnie nie istnieje, JVC niegdy mnie nie potrafiło przekonać (szczegółnie te niższe modele), Canon-no cóż, nie oszukujmy się-ich lina MV to nic ciekawego.

Poszukaj jakies typy i wrzuć tu.
...............................................................
W związku z §5 regulaminu nie liczcie na szczególowe odpowiedzi z mojej strony ;)

#3 Tapta

Tapta

Wielki Władca Hadronów

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21273 Postów:

Napisany 08 styczeń 2007 - 15:45

DCR-SR30E.

Jest najtańsza z w miarę dobrych kamer z HDD. Dobry stosunek jakości do ceny.

EDIT

Oczywiście zdecydowanie z HDD.
Jeżeli możesz przeczytać powyższą wypowiedź, to siedzisz zbyt blisko monitora. Chroń oczy!

#4 asgoth

asgoth

Nikonmaniac

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2056 Postów: