Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Zarobki programisty i sieciowca

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 AbelRamos

AbelRamos

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 10 wrzesień 2006 - 12:39

Witam,

Chciałbym dowiedzieć się od Was jakie są zarobki programisty znającego język: ADA95 oraz osoby która siedzi w sieciach komputerowych (kierunek: certyfikacja CISCO) oczywiście na zachodzie i w Polsce.

Studiuje, jestem na ostatnim roku informatyki i chciałbym obrać drogę jednak nie bardzo wiem co wybrać...równie interesująca jest dla mnie Ada95 jak sieci więc teraz wybór będzie uzależniony od zarobków.

Sieci...jeśli chodzi o Polskę to wiem jakie kwoty...bardziej interesuje mnie zachód odnośnie sieci i Polska i zachód jeśli chodzi o Ada95.

Dzięki wielkie za wszelkie informacje.

#2 Alleyek

Alleyek

Rozmowny

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 906 Postów:

Napisany 10 wrzesień 2006 - 12:44

Najbardziej zarabiają teraz programiści i administratorzy sieci. Trudno jest oszacować cenę. Zależy w jakim mieście byś pracował, zalezy od checi i oczywiście od umiejętności, i doświadczenia.

#3 AbelRamos

AbelRamos

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 10 wrzesień 2006 - 12:49

Najbardziej zarabiają teraz programiści i administratorzy sieci. Trudno jest oszacować cenę. Zależy w jakim mieście byś pracował, zalezy od checi i oczywiście od umiejętności, i doświadczenia.

<{POST_SNAPBACK}>

Załóżmy że umiejętności dobre, chęci olbrzymie, chęc do kształcenia się ciągłego pod kątem zawodu, doświadczenie spore a miasto duże lub na zachodzie. Chodzi mi o ogólną informację co do zarobków osoby która jest dobra w tym. (Może i nie jestem dobry ale jeśli będę wiedział ile zarabia osoba która jest dobra w swoim fachu to będzie się zmierzało bo mobilizacją będzie kwota).

Sieci...jeśli chodzi o Polskę to wiem jakie kwoty...bardziej interesuje mnie zachód odnośnie sieci i Polska i zachód jeśli chodzi o Ada95.