Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Jaka forma reklamy obecnie jest "najmilsza"?


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Motoopony

Motoopony

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 8 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 sierpień 2006 - 14:16

Witam.
Pop-upy, expandery, rekamy layoutowe z ukrytymi przyciskami wyłączającymi... - wiem doskonale, że człowieka trafia to i owo, gdy usiłuje po prostu zdobyć informację, a coś takiego go prześladuje.
Czy istnieją gdzieś dostępne dane na temat tego, jaka reklama (w jakich serwisach i jak podawana) jest obecnie najlepiej tolerowana przez internautów? Oczywistym błogosławieństwem jest capping, ale nawet on nie pomoże, skoro adresowanych do unikalnego odbiorcy jest powiedzmy 50 reklam dziennie na... pewnym popularnym portalu.
"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

#2 Gośćgwidon_cr_*

Gośćgwidon_cr_*
  • Goście

Napisany 25 sierpień 2006 - 14:56

Witam,

Wg. ostatnich badan Gemiusa do najbardziej lubianych neleza: button (32 proc.), link sponsorowany (29 proc.), banner (29 proc.) oraz billboard (27 proc.) natomiast internauci nie maja dobrego zdania podobnie jak Pan o toplayerach, pop-underach, pop-upach, interstitialach i brandmarkach. Jednakze 34% przyznaje ze reklama w Internecie jest skuteczna :) Na pocieszenie moge powiedziec, ze udzial reklamy kontekstowej w tym w wyszukiwarkach z roku na rok bedzie sie zwiekszal oraz udzial form video. Sa mniej natarczywe i bardziej interesujace.

GH




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników