Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Need For Speed Most Wanted - wątek główny


  • Please log in to reply
972 replies to this topic

#41 Czeczeniec

Czeczeniec

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2010 Postów:

Napisany 18 listopad 2005 - 10:04

Ta giera może być nawet przyjemna. Musiałem podkręcić proca na 2800+ i gf4 (na razie do zegarów 280/580, a pewnie skończy się na 315/630) żeby demko chodziło płynnie na najlepszych ustawieniach*
*najlepsze ustawienia oznaczają max co można ustawić na mojej mocarnej gestapowskiej grafie;)
i7 2700k@4,5GHz, Thermalright HR-02 Macho Black White, Asrock Z77 Extreme4, Patriot G2 2x8GB 1600MHz CL9, BFG GTX 285 666/1242/1512 , Corsair CSSD-F60GB2-A, HD 1,66 TB (Samsung HD103SJ, Seagate ST3500630AS, Seagate ST3160023AS), Pioneer DVR-215BK, Fractal Design Tesla 650W, Antec Three Hundred, Logitech Cordless Desktop Wave, Eizo FS2331-BK, Kyocera FS-1300D, Pentagram Cerberus ADSL2 WiFi 802.11G PLUS.

#42 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 18 listopad 2005 - 10:12

Dzisiaj w nocy ściągneło mi się to demko. Bardzo ładna grafika. Pościgi policyjne są super - szczególnie z Viperem. Ciekawe ile to będzie kosztować.
[attachment=719:attachment

<{POST_SNAPBACK}>

ciekawi mnie jedno. Dlaczego u ciebie Viper jest czarny? U mnie ile bym nie uruchamial gry jest niebieski, a nie widzialem mozliwosci zmiany koloru karoserii
Sony Vaio VGN-NW21SF

#43 MariuszDW

MariuszDW

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2293 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2005 - 10:24

Następne GTA mogłoby takie być, ale pewnie nie starczyło by mocy kompa na wirtualne życie ;) Fajnie byłoby zwiedzać w takich klimatach.
Viper jest niebieski. Może masz inne ustawienia gamma (w ustawieniach graficznych jest podane jak ustawić), albo inaczej ustawione kolory.
Screenshoty wychodzą mi odrobine ciemniejsze niż w grze. Tak samo jest z filmami DVD. Może tu widać niebieski.
Dodaj obrazek
E8200@3.5GHz, Asus 8800GTS 512, Gigabyte P35C-DS3R, 4x1GB Transcend aXe, Samsung P80SD 160GB, F1 320GB, Tagan 530-U22, Asus Silent Square, Thermaltake Armor

#44 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 18 listopad 2005 - 10:25

A tak, tutaj widac ze jest niebieski
Sony Vaio VGN-NW21SF

#45 Ysiu090

Ysiu090

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 18:38

Siema potrzebuje pomocy !!! Nfs Mw wymaga mi cd a ja i nie wiem czy potrzebny jest crack czy cos innego piszcie *********

#46 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 18:43

Kolego Ysiu090 jeszcze jeden taki post a odpoczniesz sobie od Forum :<
Sony Vaio VGN-NW21SF

#47 bodziec_85

bodziec_85

    jedi knight

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 842 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2005 - 18:44

Bleeeeeeeeeee......
[to do siebie.....]

Cosik mnie siem....
Autor pisał o grze a ja o nowym systemie plików....
Sorki.... zwracam Honor!

<{POST_SNAPBACK}>

ROTFL ! :lol2: :lol2: :lol2:



Siema potrzebuje pomocy !!! Nfs Mw wymaga mi cd  a ja i nie wiem czy potrzebny jest crack czy cos innego piszcie 6101244

<{POST_SNAPBACK}>

hmm no oryginalna plyta jest potrzebna ;-)

"Jeżeli znajdziesz złożoność w tym co proste, znajdziesz prostote w tym co złożone"
[color=#0000FF;][font="Arial;"]Gigabyte K8NF-9 F11, AMD 64 3000+ s939, 4 x 256MB Kingston, Saphire Radeon x600pro 128/128, Seagate 160GB SATA
LG DVD, Lite-on DVDRW SOHW-1633S, LG Flatron T710BH 17''[/color]
[color=#800080;]komp wyciszony matami APP[/color][/font]


#48 Legolas8

Legolas8

    INŻYNIER

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:11

ano jesli pirat to potrzebuje cracka albo deamona czy jak to sie tam pisze .... wkazdym bądz poproś mikołaja o NFSa ... będzie więcej frajdy anieżeli z pirata :D
"Nauczyłem się umierać w sobie nauczyłem się ukrywać cały strach nie do wiary że tak bardzo płonę nie do wiary że rozumiem każdy znak"

#49

  • Goście

Napisany 21 listopad 2005 - 19:14

bleeee.....a ja śmigam od wczoraj w pełną i jest zajebi........

#50 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:28

No coz Smoterek, oficjalnie przyznales sie ze masz pirata.
A zeby ci nie bylo tak wesolo. dodam ci 10 % ostrzezenia
Nie ma wybacz
Sony Vaio VGN-NW21SF

#51 Sotom20

Sotom20

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2764 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisany 21 listopad 2005 - 19:32

Quadro niekoniecznie Smoterek ma pirata. W stanach gra juz wyszla i mozna bylo sobie ja sprowadzic. Jest to wersja CD Black Ediotion

pozdro

Toshiba NB520
Windows 7 Home Premium


#52 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:35

Sotom, chyba nie wierzysz ze Smoterek zakupil gre w Stanach, a do tego udalo mu sie ja sprowadzic w 3 dni. Nawet poczta lotnicza potrzebuje na to 5 dni
Sony Vaio VGN-NW21SF

#53 Sotom20

Sotom20

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2764 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisany 21 listopad 2005 - 19:38

Podalem tylko jedna z kilku opcji :):) Chociaz wg co pisza na necie to gra ukazala sie 16 czy 17 listopada wiec moze.......

Pozdro

Toshiba NB520
Windows 7 Home Premium


#54 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:40

pojawila sie w stanach 17 listoopada. Wiec 4 dni temu. Nie wierze ze Smoterek wydal na tą gre prawie 300 zl (bo tyle kosztuje black edidtion) a do tego placil dodatkowo za poczte lotniczą (i do tego super expresową :D)
Sony Vaio VGN-NW21SF

#55 Sotom20

Sotom20

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2764 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisany 21 listopad 2005 - 19:42

W sumie racja ...........hehe.....:)

Toshiba NB520
Windows 7 Home Premium


#56 Tapta

Tapta

    Wielki Władca Hadronów

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21273 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:45

WWMQ: jednak to prawda, ze jak ktos wie za duzo, to jest nieszczesliwy i sie czepia, dodatkowo w wyjatkowo wredny sposob :P ;)
Jeżeli możesz przeczytać powyższą wypowiedź, to siedzisz zbyt blisko monitora. Chroń oczy!

#57 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 19:51

No widzisz. Tak tez bywa. Nie mozna zawsze byc dla wszystkich dobry, bo ci wejdą w d... bez wazeliny. :D
Sony Vaio VGN-NW21SF

#58 Tweak_

Tweak_

    Supa Masta Of Disasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4448 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 20:23

OMFG! 8| 8| 8|
ROTFL ALVIN... :lol2: :lol2: :lol2: :kufel:

Najpierw szczena mi opadla na kolana, gdy zastanawialem sie, o czym Wasc piszesz, a puenta po prostu wgniotla mnie w fotel. Malo sie ciastkiem nie udlawilem... :lol:
Mysle, ze powinienes przemyslec temat pt."jak czesto mysle o firmie Microsoft i jej wlascicielu", moze nawet przedyskutowac to z jakims psychologiem. Stres, zycie w pospiechu, nawal informacji... to wszystko jest doskonalym podlozem dla nerwic, fobii, psychoz... etc... etc...

Pozdrawiam. :) :ninja:
LICHEŃ- JAKI KRAJ, TAKI DISNEYLAND.
XP2600@11x200T-bred/ASUS A7N8XDlx2.0
MushkinBlack+CorsairXMS@400MHz;CAS6222;DUAL
ATI R9800PRO 128MB AIW/ASUS 52x24x52/MSI DR8-A
IBM+WD+Seagate/Vantec Stealth 520W/WinXPproSP2/Firefox
gravity always wins

#59 Tapta

Tapta

    Wielki Władca Hadronów

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 21273 Postów:

Napisany 21 listopad 2005 - 21:01

(...)Uwielbiam całą serię NFS'ów...(...)

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, Alvinie, ja mam cala kolekcje FATow :D
Jeżeli możesz przeczytać powyższą wypowiedź, to siedzisz zbyt blisko monitora. Chroń oczy!

#60 bodziec_85

bodziec_85

    jedi knight

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 842 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2005 - 21:12

nie no ten wątek to trzeba do jakieś galerii (złotego archiwum) wrzucić ;-)

boskie !!

"Jeżeli znajdziesz złożoność w tym co proste, znajdziesz prostote w tym co złożone"
[color=#0000FF;][font="Arial;"]Gigabyte K8NF-9 F11, AMD 64 3000+ s939, 4 x 256MB Kingston, Saphire Radeon x600pro 128/128, Seagate 160GB SATA
LG DVD, Lite-on DVDRW SOHW-1633S, LG Flatron T710BH 17''[/color]
[color=#800080;]komp wyciszony matami APP[/color][/font]





0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników