Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Nowy aparat cyfrowy (cena do 1200)

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#1 Dvorak

Dvorak

Entuzjasta

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2218 Postów:

Napisany 29 czerwiec 2006 - 18:30

Witam, obecnie posiadam już ładnych parę lat antyczny Sony DSC-P30. Mam zamiar go wymienić na coś nowszego.
Przejrzałem trochę wątków o aparatach.

Generalnie polececie:
- Canona A700
- Canona A620
- Kodak Z740
- Fuji S5600

Tu mam kilka pytań, który aparat wybrać (nie koniecznie wyżej wymienione) zwracając uwagę na :

1. Jakość zdjęć. Jestem amatorem i gdyby nie fakt iż obecny Sony robi zdjęcia bardzo wolno (w najwyższej rozdzielczości trzeba czekać około 3 sec, być może to też wina karty, a lampa błyskowa ładuje się około 7 (sic) sekund) dalej by mi wystarczał mimo iż ma matryce 1.3

2. Szybkość zrobienia zdjęcia

3. Szybkość "ładowania" lampy błyskowej (i orientacyjnie ile ona wynosi)

4. Długość pracy na bateriach (i jakie akumulatorki do tego dokupić, generalnie im większej pojemności tym lepiej, ale na ile orientacyjnie starczą przy włączonym lcd)

5. Stabilizacja obrazu (warto by była)

6. Karta pamięci.
Jeśli byłby to aparat z obsługą kart SD myślałem nad Secure Digital 512MB SanDisk Ultra II lub Secure Digital 1GB SanDisk Extreme III a może wystarczyła by wolniejsza karta. I ile orientacyjnie mieści się na takiej karcie zmieści się zdjęć w rodzielczości powyżej 2xxx X xxxx
lub jeśli byłby to Fuji S5600 to karty typu xD, ale niestety nie znam ich parametru zapisu/odczytu. Sandisk Typu M xD-Picture 512MB lub Sandisk Type M xD-Picture 1GB

7. Jak wyglada sprawa robienia zdjęć w słabym lub bardzo słabym oświetleniu.

Z góry dziękuje za wszystkie wypowiedzi.
Dvorak

ASUS A7N8X-X (BIOS 04.08.2004)
AMD 2500 XP+ BARTON
1GB RAM (1x512 MB NN + 1x512 MB KINGMAX)
WD 1600JB-00GVA0
LG DRD8160B
SAMSUNG SH-S183L
TUNER TV WINFAST 2000 EXPERT
GF 7300 GT ZALMAN
WINDOWS HE+SP2
HUNTKEY BS3000

#2 dzooma