Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Jakie kino-domowe do 10.000zł


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#41 elayeth1

elayeth1

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 109 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz, Polska

Napisany 19 maj 2006 - 13:46

Milo, ze jakas polemika sie wywiazala bo to zawsze uczy takich jak ja... ;)

Ok, za 4 dni wyberam sie chyba do MM w warszawie. Licze, ze zobacze tam JBL i KEFa... (rozumiem, ze na AA nie mam co liczyć)... to jesli chodzi o kolumny...
W kwesti elektroniki - na razie biore pod uwage CA i JBL...
Problem jest z TV... chce 37'. Moze polecicie po trzy modele Plazmy i LCD (chyba HDTV)... by cena/ jakosc byla najlepsza...

Mysle, ze ww. sprzet to dobry punkt zaczepienia...

Powazny problem to ustawienie tylnych kolumn...nie mozna jakos jednej podwiesic pod sufit... (chciciaz to bedzie dziwnie wygladac...), albo troche dalej odstawic... powiedzcie, ze z dobra elektronika da rade...
Jesli chodzi o kable...to rozumiem, ze sie je kladzie w podlodze?

Dzieki,
Maciej

#42 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 19 maj 2006 - 13:54

JBL elektroniki nie robi :D
W MM nie słuchaj poszukaj lepiej salonów audio.
Możesz powiesić tylne kolumny na wyśięgnikach przymocowanych do ścian
Masaj
Ewakuacja

#43 blackninja

blackninja

    level 8

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6393 Postów:

Napisany 19 maj 2006 - 13:59

W MM będą zachwalać Ci lcd Samsunga.

#44 elayeth1

elayeth1

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 109 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz, Polska

Napisany 19 maj 2006 - 14:06

W MM będą zachwalać Ci lcd Samsunga.

<{POST_SNAPBACK}>

A jest dobre? Slyszalem by omijac szerokim łukiem. ;)
Czy mozesz na moj uzytek zdefiniowac elektronike, bo chyba z Amplitunerem mi sie myli... :P

Dzieki.

#45 blackninja

blackninja

    level 8

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6393 Postów:

Napisany 19 maj 2006 - 14:10

Smieję się z MM, Samsung im sypie kasą i jest wtedy najlepszy.

#46 elayeth1

elayeth1

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 109 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz, Polska

Napisany 19 maj 2006 - 14:57

Ok, wiec poszukam sklepu audio.
...a telewizory gdzie?
Moze jednak oswiecicie laika w kwesti elektorniki. Co to dokladnie jest?

#47 dziamdziak

dziamdziak

    Kandydat

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 36 Postów:

Napisany 19 maj 2006 - 20:33

Witam,

co do odsłuchów polecam Ci sklep Audiocolor na ul. Ciołka 35, www.audiocolor.pl, chłopaki prowadzą sprzedaż klku znanych marek:
- audio - denon, harman kardon, onkyo, nad, pioneer
- głośniki - elac, dali, paradigm, tannoy i wiele innych
- tv - loewe, panasonic, sharp (nie mają chyba sony, a chyba warto na tę markę również zwrocić uwagę - i nie tweirdzę tak tylko dlatego że sam niedawno nabyłem lcd serii V ;)

swego czasu byłem u nich na odsłuchu i z czystym sumieniem polecm. Najlepiej zadzwoń wcześniej, powiedz czego oczekujesz (sami też coś podpowiedzą) i umów sie na odsluch. zabierz ulubione płyty. Chłopaki z uśmiechem poswiecą Ci tyle czasu ile bedziesz potrzebował.

Powodzenia,
dziamdziak
Nomeansno - The people`s choice Fugazi - Steady diet of nothing

#48 elayeth1

elayeth1

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 109 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz, Polska

Napisany 20 maj 2006 - 10:28

Witam,

co do odsłuchów polecam Ci sklep Audiocolor na ul. Ciołka 35, www.audiocolor.pl, chłopaki prowadzą sprzedaż klku znanych marek:
- audio - denon, harman kardon, onkyo,  nad, pioneer
- głośniki - elac, dali, paradigm, tannoy i wiele innych
- tv - loewe, panasonic, sharp (nie mają chyba sony, a chyba warto na tę markę również zwrocić uwagę - i nie tweirdzę tak tylko dlatego że sam niedawno nabyłem lcd serii V  ;)

swego czasu byłem u nich na odsłuchu i z czystym sumieniem polecm. Najlepiej zadzwoń wcześniej, powiedz czego oczekujesz (sami też coś podpowiedzą) i umów sie na odsluch. zabierz ulubione płyty. Chłopaki z uśmiechem poswiecą Ci tyle czasu ile bedziesz potrzebował.

Powodzenia,
dziamdziak

<{POST_SNAPBACK}>

Czy maja tam KEF, AA i JBL... bo oprocz Dali sa to marki, ktore chciabym sprawdzic na zywo?
Czy ktos moglby tez polecic miejsce gdzie mozna zobaczyc dore plazmy i LCD lub ewwntualne zamowic po trzy modele do domu by zobaczyc jak sie sprawdzi na miejscu?
Dzieki.




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników