Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

prosze o sprawdzenie loga


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 kiczkok

kiczkok

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 95 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 luty 2019 - 11:00

Internet na telefonie działa w porządku, na PC w tym samym momencie tragicznie. Speedtest to potwierdza. 



#2 gajedan

gajedan

    Pasjonat

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5500 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 luty 2019 - 11:24

Logi są zniekształcone (na "wklejto" trzeba wklejać tekst, a nie plik!)

 

W logach nie ma niczego podejrzanego.

 

Tylko kosmetyka (choć uprzedzam, że z powodu zniekształceń w logach usuwanie jest ryzykowne) :

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Task: {C4DCF4A7-8D32-4180-A1E8-2ADFE78076AD} - System32Tasks{A6EDBA77-E342-4B15-B553-90D5CAB7748D} => C:Windowssystem32pcalua.exe -a "C:Program Files (x86)InstallShield Installation Information{FB83EAC4-E3F6-4666-B45B-44522F2344B6}Setup.exe" -c  -runfromtemp -l0x0015 UNINSTALL Reg=BH9e2_C1 -removeonly
HKLMSOFTWAREPoliciesMicrosoftWindows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
ShortcutTarget: HDDlife.lnk -> C:Program Files (x86)BinarySenseHDDlife 4HDDlifePro.exe (Brak pliku)
C:WindowsMinidump12619-15522-01.dmp
C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsHDDlifeHDDlife Pro help.lnk
C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsHDDlifeHDDlife Pro.lnk
C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsBrotherDCP-J315W LANRead Me.lnk
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.

W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

===============================

Error - 2019-02-08 04:19:17 | Computer Name = chiny-Komputer | Source = WinMgmt | ID = 10
Description =

Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie http://support2.micr...b/2545227/en-us
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > http://www.mediafire...tFixit50688.msi )

.



#3 kiczkok

kiczkok

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 95 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 luty 2019 - 11:37

Dziękuję



#4 kiczkok

kiczkok

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 95 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2019 - 20:26

Proszę o sprawdzenie logów FRST. Komputer często muli, zawiesza się,  Power Point ledwo zipie. Bardzo długo się włącza, długo aktualizuje. Windows 10. Ostatni link to adwcleaner, nie udało mu się usunąć jednego wirusa.
 


#5 gajedan

gajedan

    Pasjonat

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5500 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2019 - 23:09

@kiczkok

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Task: {D8C6E8F8-14D1-4DD9-8642-2C4E1E76F414} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\AdrKur\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== UWAGA
FirewallRules: [{1E10B5E5-0C0D-4A04-89C5-A1FDA81B0E27}] => (Allow) C:\Program Files\Common Files\McAfee\MMSSHost\MMSSHost.exe Brak pliku
FirewallRules: [{ABA91D91-A151-4880-950A-230466703E31}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Common Files\Mcafee\MMSSHost\MMSSHost.exe Brak pliku
C:\Users\AdrKur\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe
CHR HomePage: Default -> hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hppp&ts=1422997558&from=cor&uid=SAMSUNGXHM320II_S20SJDQZ107009
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

..






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników