Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Telewizory Oled sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a LG Display korzysta z okazji, aby podnosić ceny na matryce do telewizorów.


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 locoloco1

locoloco1

    Rozmowny

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 746 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 październik 2018 - 22:29

Telewizory Oled sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a LG Display korzysta z okazji, aby podnosić ceny na matryce do telewizorów.
Według danych IHS Markit, w pierwszym kwartale LG Display sprzedał swoje panele Oled innym markom telewizyjnym po średniej cenie 695,47 USD. W drugim kwartale cena ta wzrosła do 712,48 USD, Szacuje się, że będą kosztować 731,9 USD w trzecim kwartale i 729,96 USD w czwartym kwartale.

W sumie LG Display powinien dystrybuować w tym roku 2,54 miliona ekranów Oled, znacznie mniej niż wynikało z wcześniejszych informacji prasowych opublikowanych przez media Digitimes. Oczekuje się, że liczba ta wyniesie 3,6 mln w 2019 r., 6 mln w 2020 r. I 9,35 mln w 2022 r.

Według Koreańskiej AGencji, jeśli ten wzrost ceny sprzedaży jest dobrodziejstwem dla LG Display, nie jest to korzystne dla LG Electronics - największego klienta LG Display - który obniża swoją marżę na każdym telewizorze sprzedawanym. Należy jednak zauważyć, że na koniec pieniądze wracają do kieszeni firmy macierzystej LG Group ..






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników