Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Pomoc dla młodego pracownika!

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Amuras

Amuras

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 07 wrzesień 2015 - 19:54

Witam serdecznie :)

Mam pewne pytanie/problem, więc przejdźmy do rzeczy. 

Jestem uczniem technikum kierunek technik informatyk, po technikum mam zamiar oczywiscie pójść na studia., ale to nie jest ważne. Przejdźmy do mojego problemu z ktorym nie moge sobie sam poradzić ;c

Czytałem dużo o IT nie powiem, że mało umiem, ale coś tam potrafie ( nie bede wymianiał co chyba nie jest konieczne ) W czasie szkoly chciałbym zacząć prace u mojego kolegi. Ma on firme faramceutyczną i pytanie do was, czy w jakiś sposób moge pomóc tej firmie? Tworząc im jakas aplikacje mobilną czy jest jeszcze jakis inny sposob zebym mógł jakoś fajnie podnieść im w firmie zyski, prosze was o pomoc bo kurcze młody jestem i za bardzo nie wiem co mógłbym zrobic/pomoc. A jeszce to bedzie w czasie technikum to co najwyżej bede tam chodził w weekendy lub jakos w tygodniu przed lub po szkole. 

Bardzo dziekuje, za chociaż przeczytanie moich wypocin, a jeśli ktoś ma jakieś pomysly jak mam pomoc czy cuś to byłbym wdzieczny :) 

#2 tilapia

tilapia

Uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 233 Postów:

Napisany 16 wrzesień 2015 - 08:24

Aplikacja wspomagająca zarządzanie aplteką byłaby ok. Ogólnie jakiś system, który byłby pomocny w kwestiach finansowych też powinien sprawdzić się nieźle.

#3 Marcin_3

Marcin_3

Uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 203 Postów:

Napisany 29 luty 2016 - 16:43

Za mało danych podałeś :)

#4 tilapia

tilapia

Uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 233 Postów:

Napisany 22 kwiecień 2016 - 06:18