Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Huntkey - gwarancja


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 WielebnyK

WielebnyK

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 September 2005 - 19:58 PM

Coś niedobrego zaczęło się dziać z moim Huntkeyem HK-400XP.
Zasilacz na gwarancji, znalazłem rachunek, wlazłam na stronę www.hunkey.pl i czytam procedurę reklamacji.
Napisali, żeby opisać problem w formularzu, a ktoś się ze mną skontaktuje.
OK. wypełniłem, wysłałem, minął prawie tydzień i nic....


Ktoś ma jakiekolwiek doświadczenia z naprawą gwarancyjną HUNTKEYa?
Gdzie zadzwonić? Na stronie nawet telefonu nie ma żadnego....
Acer Aspire 1522LMi, Ubuntu (x86_64) / Windows XP Home SP2 (32 bit) Arkadiusz Kołacz, projektant - programista

#2 blackwhite

blackwhite

    Highlander

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7357 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 September 2005 - 21:47 PM

A na gwarancji nie masz numeru?
Reklamuj go tam gdziue go kupiłeś, bo inaczej będziesz czekał do usr.. śmierci
EVGA Classified 3 // i7 920 D0 //3x2GB Dominator 1600// Asus GTX580 // Crucial 64GB SSD + Samsung 128GB SSD // WD 640GB Black // Samsung BD SH-B038L // CM ATCS 840 + Corsair AX850W // Win 7 64 bit

#3 WielebnyK

WielebnyK

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 September 2005 - 09:01 AM

A na gwarancji nie masz numeru?
Reklamuj go tam gdziue go kupiłeś, bo inaczej będziesz czekał do usr.. śmierci

<{POST_SNAPBACK}>

Oni nie dają żadnej gwarancji na piśmie. Gwarancja jest Door-to-door na podstawie rachunku i numeru seryjnego zasilacza...
Acer Aspire 1522LMi, Ubuntu (x86_64) / Windows XP Home SP2 (32 bit) Arkadiusz Kołacz, projektant - programista

#4 Sonny21

Sonny21

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 174 Postów:

Napisany 18 September 2005 - 21:20 PM

Tak ale zgodnie z kodeksem cywilnym sprzedawcę obowiązuje rok rękojmi na sprzedawany towar. I nie ma tu znaczenia czy jest gwarancja door-to-door, poprzez serwis itp. Musi przyjąć.
Sonny21 AMD Sempron 2200+@2500+(fsb 200=>1800 MHz)// 2*256 MB DDR 400 ELIXIR/ MSI KT6 DELTA SR/ GIGABYTE Radeon 9550 128 MB 250/400=>452/554 / Seagate 20GB ATA 100/ LG GSA-4163B/ LG Flatron T710PH/ zasilacz 350 W/ WinXP+SP1+Opera 8.00

#5 Gośćslipknot_*

Gośćslipknot_*
  • Goście

Napisany 19 September 2005 - 06:35 AM

Idz nim tam gdzie kupiles czyli do danego sklepu i niech oni sie tym martwia jak producent nienaprawi powinni ci dac nowy a jak nie oddac kase w najgorszym wypadku.

#6 WielebnyK

WielebnyK

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 September 2005 - 08:59 AM

OK, odezwali się, ale procedura reklamacji mi się nie podoba....

Skąd ja mam wytrzasnąć jakąś piankę zabespieczającą, żeby im wysłać ten zasilacz?
Dostałem go w worku foliowym!

Z tym ich Door-to-Door jest więcej zamieszania, niż byłoby ze zwykłą gwarancją...
A podobno to jest po to, żeby ułatwić mi życie...
Acer Aspire 1522LMi, Ubuntu (x86_64) / Windows XP Home SP2 (32 bit) Arkadiusz Kołacz, projektant - programista




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników