Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie

opinia o pixmania.com


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1 blackninja

blackninja

    level 8

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6393 Postów:

Napisany 21 lipiec 2005 - 12:55

<p>List klienta: <p>Zakupiłem projektor multimedialny Toshiba TDP S25. Zapłacilem za transport do 72 godzin. Bardzo zależało mi na czasie, ale dostawa nawet na drugi dzień w sklepie internetowym to standart. Wymianiam w puktach, bo nie chcę dawać upustu złości.
1. Dostawa - prawie dwa tygodnie!!! Oczywiście nie zwrócą pieniędzy za dostawę. Gdy zwróciłem uwagę na przepisy prawa polskiego Joanna K. (BOK) dała mi wyraźnie do zrozumienia, że ich to nie dotyczy. "Sklep jest francuski".
2. Traktują człowieka, jak idiotę. Jestem poważnym przedsiębiorcą i mam kontakt z wieloma dostawcami internetowymi. Tutaj obsługa jest tragiczna. Przeprowadziłem wiele rozmów z Joanną K. NIC się nie da załatwić! Zostałem potraktowany, jak ktoś, kto nie ma żadnego prawa, jako klient. Posiadam całą korespondencję z BOK z panią Joanną K. Jeśli ktoś chce szczegóły - prześlę. Ciekawa lektura, ale tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Sklep ma swoje prawo, którym się legitymuje a obsługa klienta zrzuca na wszystkich innych swoje winy.
3. Zażądałem faktury VAT. Dostałem fakturę BEZ adresu dostawcy. W miejscu, gdzie powinien znajdować się adres (góra lewa strona kartki) jest wycięty kawałek kartki (fizycznie). Jest tylko mój adres. Mam poważne problemy z zaksięgowaniem faktury. A innej nie dostanę, bo na moje uwagi Pixmania odpowiedziała, że wszystko jest z ich strony w porządku. Szczyt!
4. Polska instrukcja oczywiście nie dostała dostarczona. BOK twierdzi, że skoro jest sklepem francuskim nie musi przesyłać instrukcji po polsku. Gdy przypomniałem, jakie jest prawo w Polsce odnośnie tej kwestii zbyto mnie dość nieprzyjemnie.
Mnóstwo nerwów. Mnóstwo infantylnych maili. Mnóstwo problemów. I żadnych efektów na żądanie respektowania swoich podstawowych praw. Oraz mnóstwo straconego czasu. Kto chce kupować w Pixmanii - jego wybór. Szczerze odradzam. <p>Paweł Jakubowski
Fotostyl <p>Źródło: http://www.skapiec.p...topic.php?t=297

#2 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 21 lipiec 2005 - 13:16

Mówiłem, że nie należy tam kupować przez brak gwaracji. Teraz jeszcze to. Tu trzeba odsyłać wszystkich co chcą kupować w pixmanii
Masaj
Ewakuacja

#3 mzimny

mzimny

    Pasjonat

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5967 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2005 - 14:04

A dwa tygodnie temu kumplowi chciałem zamówić kamerę, właśnie w pixmanii.
Ale coś mnie tknęło. Stwierdziłem, by dodał chyba 200 zł więcej i kupił w sklepie, którego "ręką można pomacać"

#4 _domestos_

_domestos_

    Szalony Czarnowołgista

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8209 Postów:

Napisany 21 lipiec 2005 - 21:29

ja tez swojego playera poczatkowo chcialem kupic w pixmanii - niska cena, jednakze koszty przesylki mnie porazily z deka

ostatezcnie podjelem decyzje o kupnie w jednym z poslkich sklepow. mp3 world jednak podwyzszyl cene

musze wiec poszukac jeszcze troche.

ale dobrze zrobilem, ze zrezygnowalem z azakpu w pixmanii - tu kolejna przestroga

pzodrawiam

Bartek - kamikaze, boski wiatr ;-) - chce ktos male bum??

#5 piotrus_b

piotrus_b

    One pendrive to rule them all...

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6105 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2005 - 21:53

zobaczcie jakie fajne kategorie sprzętu mają na pixmanii:

www.piotrbielik.republika.pl/raczka_do_gry.png

Piotr Athlon II 245, MSI NF750-G55, 2GB GoodRam DDR3 1333MHz, Samsung F3 500GB, Fortron FSP400-60GHN 400W IBM Lenovo IdeaPad Y560, i5-450M, 4GB RAM, 500GB, 15,6'', HD5730, Lucid Lynx

#6 shark61

shark61

    ludojad?

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4400 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2005 - 23:32

Co raz czesciej sprzedajacy /ekspedient/ stoi nie frontem a zadem do klienta. Obsluga ignoruje kupujacego a czesto bywa i tak, ze jest nie kompetentna, nie douczona i wrecz wulgarna. Trzeba o tym pamietac i na kazdym kroku przypominac i walczyc o prawa klienta!!!
Jeśli nie zrobisz nic, żeby było lepiej, to na pewno będzie gorzej. // "...Tak dalece jak to możliwe, nie wyrzekając się siebie, bądź w dobrych stosunkach z innymi ludźmi. Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchaj też tego, co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swą opowieść..."
Dodaj obrazek

#7 radi81

radi81

    Rozmowny

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 760 Postów:

Napisany 26 lipiec 2005 - 06:48

Takie sklepy długo nie pociągną, bo opinia wsród klientów szybko sie roznosi.
RADI hp pavilion ze1230

#8 mzimny

mzimny

    Pasjonat

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5967 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2005 - 07:20

A przy okazji innym zepsują renomę.
Jak ktoś usłyszy sklep internetowy to od razu podziękuje.

#9 radi81

radi81

    Rozmowny

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 760 Postów:

Napisany 26 lipiec 2005 - 07:57

No i bardzo niedobrze, bo sklep internetowy, to dla posiadacza internetu i konta elektronicznego bardzo wygodna forma zakupów.
RADI hp pavilion ze1230

#10 _domestos_

_domestos_

    Szalony Czarnowołgista

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8209 Postów:

Napisany 26 lipiec 2005 - 08:56

ja ostatnio praktycznie kazdy zakup z dziedziny eleketroniki dokonuje w internecie, czy to przez allegro, czy to poprzez sklepy - a czasem sklepy sprzedaja w allegro ;-)

jest to wygodne i, co najwazniejsze, tanie! ne ma juz tylu papierow, nie musi istniec wielkie biuro aby prowadzic dobry sklep internetowy - a to pozwala obnizyc ceny, czasem znaczaco

a sama pixmania ma swoja siedzibe we francji chyba...

a wiec interwencje via ambasada pozostaje tylko?

jednak "dobre, bo polskie ;-)" czasem ma odzwieciedlenie w praktyce ;-)

pozdrawiam

Bartek - kamikaze, boski wiatr ;-) - chce ktos male bum??

#11 BABELEC

BABELEC

    Jestem tu tylko przejazdem

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8148 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 lipiec 2005 - 10:41

Gdy szukałem dla siebie aparatu, również trafiłem na pixmanię. Ceny były zachęcające. Ale trafilem także na różne forum i co nieco naczytałem się na ich temat. A opinie były w 90% negatywne. Od problemów z dostawą, przez instrukcje, na reklamacjach kończąc.
Poza tym, o ile dobrze pamiętam, to także na naszym Forum wspomniałem coś na ten temat.

#12 superlopez

superlopez

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 29 lipiec 2005 - 02:40

Tu jest sporo o nich i o tym jak traktujš klientów z Polski -

http://www.konsument...x...13&topic=97

pozdrowienia

#13 shark61

shark61

    ludojad?

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4400 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2005 - 20:51

Witam! Konkretnie nie dotyczy sie tej firmy, ale o oszutwach internetowych - http://www.internets...a...29&id=81498
Jeśli nie zrobisz nic, żeby było lepiej, to na pewno będzie gorzej. // "...Tak dalece jak to możliwe, nie wyrzekając się siebie, bądź w dobrych stosunkach z innymi ludźmi. Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchaj też tego, co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swą opowieść..."
Dodaj obrazek

#14 grzdyl

grzdyl

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 01 sierpień 2005 - 13:13

Data: Cze 11, 2005 00:14:50

Właśnie "bujam się" z gwarancją. Na razie wysłałem aparat do Francji gdzie "zostanie poddany ekspertyzie" (byc może to ja go uszkodziłem). Obiecuja 30 dni. W polskim serwisie w zależności od usterki (zaciął się zoom) od 2 do 30 dni, ale z reguły około 14. Ponadto u nas jestem pewien, że nikt nie wykonuje ekspertyz, lecz stwierdza przyczynę zaistnienia usterki i w mojej obecności mówi o tym(zalany, uderzony-to jest widoczne). Koszty wysyłki 120 zł, brak aparatu na urlop i najblizszy (jeszcze przed urlopowy wyjazd zagraniczny). Kupując "zaoszczedziłem" około 120,-zł, które juz "zjadły" koszty wysyłki reklamacyjnej(byc może mi je zwrócą). Zaproponowałem (zgodnie z prawem) wymiane na model (nawet za dopłatą) na który respektowana jest gwarancja w Polsce-odpowiedź brzmiała NIE. Podejrzewam, że żaden z ich produktów nie posiada gwarancji w Polsce. Tak naprawdę to co piszą na temat gwarancji jest zwykłym chwytem majacym na celu pozyskanie klienta w Polsce. Generalnie jeżeli weźmiemy wszystkie za i przeciw, to MediaMarkt czy też Euro AGD przy podliczeniu wszystkiego jest tańsze. Dotyczy to szczególnie sytuacji w której musimy skorzystac z serwisu gwarancyjnego. Natomiast kupując na Allegro u w miarę sprawdzonego kontrahenta wychodzi to znacznie taniej, a ryzyko braku gwarancji jest często znacznie mniejsze. Sklepy internetowe w Polsce maja ceny nizsze często nawet niż Allegro(wystarczy poszukać), a zapewniaja gwarancję. To swiadczy o tym ze Polak potrafi, a do rynku zarówno naszego, jak tez europejskiego dostosowalismy sie szybciej i lepiej niz mało elastyczna firma francuska. nasi dealerzy-handlowcy pozawierali okreslone umowy z serwisami (tam gdzie to było konieczne), lub potrafia policzyć zarówno ryzyko wynikające z awarii sprzetu, jak też ocenić WAGĘ ZADOWOLENIA KLIENTA. Czyli to co najważniejsze, a czego nie potrafi niestety docenić PIXMANIA(łamiąc zreszta zarówno nasze, jak tez unijne prawo w tym zakresie). Takiej "francuskiej" nauki to my chyba nie chcemy?

Data: Lip 4, 2005 06:36:08

Witam ponownie! Naprawy mojego aparatu w PIXMANII ciąg dalszy. (9 czerwca aparat został odebrany pod wskazanym adresem. Leżał tam sobie do 17. czerwca, aby w tym dniu(podobno) zostać odesłany do ekspertyzy!!! do PRODUCENTA(O RANY TO PRZECIEZ JAPONIA!!!-ALE SIĘ CZUJĘ WAŻNY!!!). Więc na razie upłynął prawie miesiąc, czyli tyle ile zgodnie z prawem UE i polskim powinna trwać naprawa gwarancyjna(2 tygodnie na decyzję-naprawa lub wymiana-to prawo juz zostało złamane). Zaczyna mnie to śmieszyć. Wartość aparatu w okresie kiedy jest niesprawny spadała z ok. 1500,-zł(na stronie PIXMANII) do ok. 1100,-pln. Mam nadzieję, że aparat nie zestarzeje sie "moralnie" zanim mi go zwrócą. W końcu w przyszłym roku też (byc może) zaplanuje jakiś urlop i aparat jak znalazł. Śmieszne?
NIE! Żałosne! I oni chcą nas uczyć zasad handlu i dobrych zasad z tym zwiazanych.

Data: Lip 9, 2005 00:29:23

Witam! Właśnie "finiszuję" (przynajmniej w zakresie utopijnej gwarancji oferowanej przez PIXMANIĘ) Trzy dni temu, otrzymałem odmowę naprawy gwarancyjnej, gdyż podobno ekspertyza stwierdziła "ślady wstrząsu" Nie przedstawiono mi żadnych dodatkowych wyjaśnień ani samej ekspertyzy. Zaproponowano mi naprawę za prawie 600,-zł (aparat kupiłem w styczniu 2005 za 1500,-zł, teraz on staniał do 1050,-zł, wysylka kosztowała mnie 126,-pln, dodatkowy koszt zakupu aparatu-czyli koszt przesylki 60,-pln, czyli jestem zrobiony w typowego "murzyna" po francusku)lub odesłanie uszkodzonego aparatu po wpłaceniu 154,01,-pln za ekspertyzę(na której jest jedynie "ślady wstrząsu" i cena). U nas za ekspertyzę (czyli po prostu zakwalifikowanie rodzaju uszkodzenia, nie placi się nic). PO ZAPŁACENIU ZA EKSPERTYZĘ. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że gdy dowiadywałem sie o naprawę w serwisie FUJI Polska, powiedziano mi, że tego typu zaciecie sie zoomu w trakcie wykonywania zdjęcia, to jedna z typowych usterek, ktore podlegaja gwarancji. Sam oddawałem do naprawy w Polsce już 2 aparaty cyfrowe na gwarancji i muszę stwierdzić, ze naprawa poza gwarancja jest w 99% nieopłacalna, więc 600 zł za naprawę-wystarczy pomyśleć i wnioski nasuwaja się same. Mam pytanie czy komuś udało się cos naprawic na gwarancji w PIXMANII ???
Czy też ta firma prowadzi tego typu działalność nagminnie??? Czy zarabia na pozorowanych naprawach???
Proszę o info na tej stronie(zaglądam tu regularnie). Mogę również coś podpowiedzieć w sprawie ewentualnej drogi roszczeniowej(którą sam w tej chwili realizuję).

I jeszcze jedno- Nie mam żadnej pewności, że jak zapłacę za aparat(czyli tzw. ekspertyzę), zostanie mi on zwrócony w stanie kompletnym, gdyż nie chciano mi tego potwierdzić w e-mailu. Natomiast stwierdzono, że „odmawiają mi gwarancji” więc nie dostanę druku gwarancji z powrotem!!!!!, a już na pewno nie będzie on wypełniony(taki był od początku). Więc wniosek jest chyba jasny. Pomimo, że mam możliwość oddania aparatu do serwisu Niemieckiego, takiej możliwości szanowna PIXMANIA chce mnie pozbawić. A tak a’propos na jakiej podstawie ta niesolidna firma reklamuje się jako Nr 1 w Europie???
java script:insertsmilie('')
wściekłość

grzdyl

#15 tebryz

tebryz

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 01 sierpień 2005 - 13:46

co do Pixmanii to byłem gotów coś kupić, bo ceny niskie, ale przeczytałem uważnie regulamin i wydał mi się dość specyficzny, np. jest zapis, że nie ponoszą odpowiedzialności za kradzież dokonaną przez dostawcę! Sorry, ale gdy przelewam pieniążki, np. 10 tys. za projektor cyfrowy, to powinienem chyba spokojnie już czekać na towar, a nie zastanawiać się, czy go nie ukradną po drodze? Zdarzyło mi się stracić wiele zakupów wysłanych do mnie pocztą, ale jeśli kupuję sprzęt za kilka tysięcy pln to można chyba liczyć, że sklep współpracuje z firmą kurierską godną zaufania i nie muszę się niczego obawiać. Poza tym odstraszający jest zapis o wysyłaniu sprzętu po gwarancji na mój koszt do siedziby pod Paryżem...cóż urządzenie wielofunkcyjne, któe chciałem kupić może ważyć ponad 10 kg...

#16 blackninja

blackninja

    level 8

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6393 Postów:

Napisany 01 sierpień 2005 - 21:43

tebryz to co chcesz kupi cmozna pewnie w polsce nie wiele drożej.

grzdyl napisz o drodze jaka trzeba przebyc zeby odzyskac kaske to bardzo ciekawe, a tak swoja droga jeżeli przesyłka jest ubezpieczone gwarantem niewstrząśnięcia jest dostawca czyli dhl stolica ups czyli po powrocie aparatu z wojaży możesz od nich domagać sie zwrotu kosztów za ubezpieczony sprzęt.



#17 kziemnicki

kziemnicki

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 08 sierpień 2005 - 20:26

Zapłaciłem za mikrowieżę, która była wykazana w stanach magazynowych. Potem okazało się,że jej nie ma i nie będzie bo Samsung wycofał ją z produkcji.Zaproponowano mi zwrot pieniędzy (526 zł). Zgodziłem się. Poproszono o dane dot. mojego konta, przekazałem. Dzisiaj mija dwa tygodnie, a ja wciąż czekam na zwrot swoich pieniędzy. Wysyłam maile z ponagleniami ale PIXMANIA w ogóle na nie nie odpowiada. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Może ktoś ma pomysł?
kziemnicki

#18 _qlus_

_qlus_

    __ _qlus_ __

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3712 Postów:

Napisany 09 sierpień 2005 - 17:20

Po wpisaniu w google pixmania, obecny wątek pojawia się dość wysoko (5 i 3 miejsce). Jeśli dalej będą tak traktować klientów, to kto wie może będzie na 1

#19 oliwka29

oliwka29

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 12 sierpień 2005 - 15:37

hej znacie moze kontakt to pixmania oprucz emaila i tego calego call back bo jak tam wpisuje telefon to niby ktos dzwoni ale nikt sie nei odzywa, prosze o odpowiedz

#20 9703924

9703924

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1963 Postów:

Napisany 12 sierpień 2005 - 17:49

A jak to dobrze bo chciałem kupić tam fuji finepix s5500 ale tak w takim razie tam już go nie kupię - to jest fajne w społecznośći internetowej że jest solidarna a takie informacja o badziewnym sklepie szybko się rozchodzi .

http://www.pixmania....epix-s5500.html

Kazek Athlon 2500+@3200+(11*200) MSI K7N2-Delta ILSR Sapphire Radeon 9800 PRO 2*256 MB DDR, Baracuda 160 SATA NCQ




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników