Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

za darmo strona internetowa dla amatora,

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 majorcom

majorcom

tam i tu, uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 576 Postów:

Napisany 01 listopad 2011 - 23:35

Witam, praktycznie nie znam się na tworzeniu stron internetowych dlatego was się pytam jaką polecacie chyba tu chodzi o domeny bezpłatne na jakich założyć stronę internetowo za darmo, żeby nie były zbyt skomplikowane, np gotowe szablony najlepiej, chcę tam umieszczać informacje o firmie mojej, np jakieś pliki dokumenty do ściągnięcia, zdjęcia pokaz, i może jakieś bajery licznik strony....., słyszałem o w8w.pl czy jest coś lepszego?

#2 it-spleen

it-spleen

Rozmowny

• Moderatorzy lokalni
  • PipPipPipPipPipPip
  • 780 Postów:

Napisany 02 listopad 2011 - 13:40

hekko.net - o ile się nie mylę. A że pozwolę się zapytać - dlaczego nie chcesz sobie zaprojektować prostej strony 'na miarę' przez firmę ?

#3 majorcom

majorcom

tam i tu, uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 576 Postów:

Napisany 02 listopad 2011 - 15:42

bo to kosztuje, a ja wysokich wymagan nie mam, nie potrzebuje zaawansowanych bajerow albo zeby strona byla zajebista. tylko po to żeby ludzie mogli o czym na tej stronie dowiedziec sie, więc po co wydawać kase jak można mieć cos za darmo i legalnie.
a co do tego hekko.net to nie moge znlezsc opcji zaloz za darmo strone ww itp, są tylko na próby n jakiś czas, a mi potrzebne na pare lat może 2 lata ;) i po polsku

#4 intervojager

intervojager

nonkonformista

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2185 Postów:

Napisany 03 listopad 2011 - 07:00