Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

[Word] Pilne! Problemy z Wordem Starter

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 abm

abm

Uczestnik

• Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 100 Postów:

Napisany 28 February 2011 - 21:35 PM

Witam Was Drodzy Forumowicze,

Proszę Was wręcz błagalnie, o pomoc dot. Worda Starter 2010. Bo ja już nie mam pomysłu co zrobić...

A więc problem wygląda w ten sposób, że przy każdorazowym kliknięciu w obojętnie co (mając otwartego Worda), program zawiesza się a na pasku zadań wyskakuje komunikat "Microsoft office is downloading the required feature". Wszystko fajnie tylko, że ile może on to pobierać!? Mam wrażenie, że jest to jakiś bug czy wirus. Bo ani tego wyłączyć, a do plików i notatek z wykładów(jestem studentem...) mam dostęp b. ograniczony nawet po wciśnięciu ctrl + c program się zacina...

Mogą być to problemy związane z moją super-maszyną mianowicie Sony VAIO VPC13M1E (Netbook 10' z 1Gb ramu...), ale nigdy ten problem się nie zdarzał.

Poradzcie coś proszę, wykłady są dla mnie b. wartościowe i ciężko wypracowane własną ręką, a egzamin tuż,tuż...

Przydatne informacje:

- Windows 7 OEM
- Office Starter 2010
- Ram 1GB, procesor 1,83 GHz
- Komputer całkiem nowy 3-4 mc.
- Egzamin za tydzień!
- Netbook
- Antywirus: Avira AntiVir Personal - może on blokuje download i zacina?
- Word zazwyczaj b. długo się uruchamia 30-40 sek. albo i lepiej...

[font="georgia, serif;"]--------------------
Lenovo-IBM G580[/font]

[font="georgia, serif;"][color=rgb(0,0,0);]Procesor: i7-3632QM 2.20-3.20 x4 HT[/color][/font]

[font="georgia, serif;"]Ram: 16[color=rgb(0,0,0);]GB  DDR3, 1600 MHz)[/color][/font]

[font="georgia, serif;"][color=rgb(0,0,0);]Grafika: GeForce 635m 2GB[/color][/font]

[font="georgia, serif;"][color=rgb(0,0,0);]Dysk: 1TB 5400[/color][/font]

[font="georgia, serif;"][color=rgb(0,0,0);]///[/color][/font]

ASUS R500V