Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Pomocy! Jak wyciszyc pokój?

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 SiostraStasia

SiostraStasia

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 09 listopad 2010 - 23:54

Witam!
Mam prośbę- czy znacie jakieś tanie i skuteczne sposoby na wyciszenie pokoju w akademiku tak, żeby nie słyszeć sąsiadów? Słyszę dosłownie każdą rozmowę i nie wiem czy jest jakaś szansa, żeby było ciszej? Mam nadzieję, że temat nie zostanie usunięty ze względu na nieznajomość tematyki forum ( a tak, nie znam się na żadnym sprzęcie, kinie domowym, itede,). Jestem zdesperowana, na dodatek nie mam dość wytłaczanek po jajkach, żeby obłożyć nimi pokój. :P
Z góry dziękuję za wszelkie porady ;)

#2 Sylwek_siwY

Sylwek_siwY

Entuzjasta

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2827 Postów:

Napisany 11 listopad 2010 - 11:09

Z tymi wytłaczankami mi się podoba ;)
Prawdę mówiąc, tanim kosztem bez przebudowy połowy pokoju nie zrobisz nic. Cóż, najprościej będzie chyba poprosić sąsiadów o troszkę ciszy - o ile w akademiku to możliwe ;)
Wszystko, co dzieje się z dźwiekiem zanim pojawi się w głośnikach.
Debian user =)
Dodaj obrazekGG 8001666 (Nie odpowiadam w sprawach gier)
Zaglądnę tutaj może w 2012...
Kontakt wyłącznie na gg i itpc.

#3 GośćBatumi_*

GośćBatumi_*
  • Goście

Napisany 11 listopad 2010 - 16:36

No właśnie, chyba tylko siłą persfazji :) Swoja drogą, jak czegoś nie możesz pokonać - przyłącz się :)

#4 yenju

yenju

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 11 listopad 2010 - 19:01

Witam!