Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Kino domowe czy Stereo?


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 09 kwiecień 2005 - 20:01

W zwiazku z bardzo licznymi pytaniami o kino domowe chcialbym podjac pewną polemike na temat: Co lepsze kino domowe czy tradycyjne Stereo?

Osobiscie uwazam ze kino domowe jest modą, ktora kiedys przeminie. Producenci produkuja takie zestawy bo jest na nie popyt. Ale tak jak widze po sobie, poczatkowa fascynacja kinem domowym przemija i teraz juz prawie nie ogladam filmow tylko slucham muzyki, a do tego lepiej nadaje sie tradycyjne stereo.

Wiadomo jest tez ze nie kazdego stac na kino domowe z prawdziwego zdazenia, tylko kupuja zestawy gotowe, ktore wydaje sie ze sa idealnym srodkiem. Ale ja uwazam, ze tanie systemy kina domowego są atrakcyjne tylko pozornie, mnogość elementów składowych i bogactwo dostępnych funkcji odbywają się bowiem kosztem jakości komponentów, które są niestety tandetne. Na dzień dzisiejszy dla większości klientów lepszym rozwiązaniem będzie tradycyjny system dwukanałowego stereo, nawet jeśli oprócz odsłuchu muzyki będzie on też odtwarzał filmy z DVD. Po prostu zmniejszenie kosztów systemu, zachowanie takiej samej (a może i lepszej) jakości przy odtwarzaniu muzyki i zupełnie przyzwoita jakość odtwarzania ścieżek filmowych po stronie zalet, a utrata części efektów przestrzennych w trakcie oglądania filmów po stronie wad - oto główne składniki bilansu.

Trzeba pamietac o podstawowej rzeczy. Kino domowe ogladamy z doskoku, z uplywem czasu coraz rzadziej (ze wzgledu na brak czasu), a muzyka towarzyszy nam prawie caly czas.

Sony Vaio VGN-NW21SF

#2 blackninja

blackninja

    level 8

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6393 Postów:

Napisany 09 kwiecień 2005 - 20:28

Powiem, że gdy kino jeszcze wchodzilo i za bardzo nie było dvd lubilem sie bawic dsp yamahy alez to yly efekty hale stadiony itd ale zawsze potem wracalem do stereo.

#3 locoloco

locoloco

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4934 Postów:

Napisany 09 kwiecień 2005 - 21:10

Oczywiście kino + duże kolumny.

Dla zdecydowanej wielkości wystarczy.Reszta zależy od kasy którą mamy .

Po co szarpać się na auto kombi i sedan, jak starcza na jeden samochód..Kombi musi wystarczyć i wcale nie trzeba rezygnować z komfortu.Wystarczy kupić Chrysler Pacifica.

Tak samo jest z KINEM. Dobry Harman Kardon i szczęście po pachy. http://e-panasonic.p...products_id=654 a teraz gdy zszedł do 4000 zł można powiedzieć że szczęście się spełnia.Nie dawno sam amplituner kosztował 4000,- zł

kiki - hdtv, audiovideo

#4 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 09 kwiecień 2005 - 21:57

Szczęście ale czy na długo? Nie wiesz jak to jest...chce się mieć coraz lepszy sprzęt. Stereo będzie istniej ejszcze bardzo długo i napewno kino domowe go nie wyprze. Bo do muzyki jest zdecydowanie lepsze. Ludzie szukający czegoś pośredniego zdecydują się na kino "z klocków". Ale dla mnie i jeszcze pewno paru ludzi najwazniejsze będzie stereo
Masaj
Ewakuacja

#5 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 09 kwiecień 2005 - 22:14

Locoloco, powiem ze to jest gowniane szczescie. Kupilem ta yamahe AX-1 zafascynowany kinem.
I powiem ci teraz z reka na sercu, ze ciesze sie ze udalo mi sie to sprzedac, bo mimo ze gra to ladnie (ale kosztuje jeszcze lepiej) to jest to sprzet niewykorzystany.
Korzystajac z twojego porownania. Nie bede kupowal tira tylko dlatego ze chce pojechac na zakupy.

Tak wiec kupujac kino domowe, wtapiamy pieniadze, no chyba ze nas stac na kino domowe i stereo rownoczesnie.
Ja mam rownoczesnie stereo i kino domowe(prosta yamaha), stereo gra prawie caly czas a kino domowe od swieta. Wiec uwazam ze majac 4000 zl to duuuuuuuuuuzo lepszym wyborem bedzie kupic za to pozadne stereo niz wydawac tą kase na kino domowe, nawet w wykonaniu HK

Sony Vaio VGN-NW21SF

#6 locoloco

locoloco

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4934 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 22:14

"Locoloco, powiem ze to jest gowniane szczescie" - poszedłeś na całość i ................. zonk !!!!!!

Nie łapię w lot niektórych szybkich myśli szczególnie gdy życie ostatnio jakby zwolniło. Szczęście że nie masz więcej dosadnych słówek .Myślę że najlepiej ocenią to użytkownicy sprzętu Onkyo czy HK. Moje szczęście słuchania HK , nie ma nic wspólnego ze szczęściem inaczej rozumianym przez Ciebie.

Z tym tirem to przesadzileś. Bo cena sięga raczej kilku dobrych chryslerow a jego przeznaczenie jest zupelnie inne.Ale przecież nie każdy zna się na środkach transportu.

Masaj - to klasa ,stwierdził że dla wielu zostanie jeszcze stereo . Szacunek dla mistrza. Też tak uważam.

Ale w dobie uniwresalizmu i ograniczonych środkow zdecydowana większość zakupi dobre kino domowe a za zaoszczędzone pieniądze zapuści się na wspaniałą podróż .

kiki - hdtv, audiovideo

#7 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 22:29

Sa ludzie ktorym wystarcza sluchanie dzwieku z jamnika, sa tez tacy ktorzy sluchaja kina domowego oraz tacy ktorzy sluchaja stereo.
Kolejnosc nie jest przypadkowa. Uwazam ze kino nie jest nastepcą, lub rozwinieciem stereo, tylko wlasnie wpisalo sie miedzy te jamniki a pozadne stereo.
Jest napewno wielu ludzi, ktorym podoba sie ten dzwiek ktory reprezentuje kino domowe Onkyo czy HK.
Ale uwierz mi, wielu tych ludzi stwierdziloby ze ten dzwiek jednak nie jest taki jaki by chceieli zeby byl gdybym dla porownania puscil im moj zestaw stereo
Sony Vaio VGN-NW21SF

#8 locoloco

locoloco

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4934 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 22:42

Nie mam powodu Ci nie wierzyć .Tyle tylko że wszyscy wysłuchują od Ciebie ,że to ........... szczęście jeśli ktoś słucha dobrego dźwięku z kina domowego. Ja szanuję wszystkich którzy słuchają stereo , ale nie wszyscy , ktorzy słuchają stereo chcą szanować tych którym absolutnie wystarcza kino domowe. A tych jest póki co, śmiem twierdzić więcej. Ja odsluchuję dźwięk od kilkunastu lat , choć zapewne nie obracam się w sferach sprzętu Densena. Ale wiem czego oczekują użytkownicy gdy proszą o sprzęt np.za 2500,- zł i wcale nie chcą stereo.
kiki - hdtv, audiovideo

#9 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 22:49

A wiesz dlaczego Locoloco?
Bo to jest wlasnie moda. Teraz jest modne kino domowe i ludzie postepuja zgodnie z modą, bo sąsiad ma, to dlaczego ja nie mam miec. Tak jest z wieloma rzeczami, kupujemy to co jest w tej chwili modne, co wcale nie znaczy ze jest lepsze

Ja szanuje ludzi, ktorzy chca miec kino domowe i to kino domowe kupują. Ja tylko chce im pokazac ze istnieje tez cos oprocz kina domowego.

Pozdrawiam

Sony Vaio VGN-NW21SF

#10 locoloco

locoloco

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4934 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 22:59

Myślę że się mylisz. Jeśli chcę obejrzeć dobry film w zaciszu domowym w miłym towarzystwie , to wcale nie znaczy że uległem modzie. Gdy póżniej słucham muzyki stereo na tym sprzęcie , to już nie jestem modny ? To czas wyboru klienta ktory sam decyduje o wyborze ponieważ poczytał , odsłuchał i dla niego jest to spełnienie marzeń. Gdy przychodzi ktoś kto prosi o stereo to choćby go ciągnąć wołami to za nic w świecie nie kupi kina - to się nazywa wolny wybór. Nie wypada więc krytykować ludzi za to że mają odmienne gusta. Oni polegają na Tobie jako na b.dobrym specjaliście od dźwięku. I oczekują podzielania się doświadczeniem - ale w ramach ich wyboru.

Moda nie ma tu nic do rzeczy.

kiki - hdtv, audiovideo

#11 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2005 - 23:25

No to uwazasz, ze nagle tyle ludzi zapragnelo ogladac filmy w milym towarzystwie?
Ja raczej uwazam, ze po prostu najzwyczajniej w swiecie ulegli modzie. Popularnosc kina domowego raczej nie wynika z tego ze jest taka niesamowita rewolucją i bije na glowe wszystkie poprzednie metody odtwarzania dzwieku.
Wedlug mnie to kino domowe jest tylko zauroczeniem ze mozna miec namiastke kina nie ruszajac sie z fotela.
Powiedz locoloco, tak z reką na sercu, czy sprzety sprzedawane jako kino domowe, te wszystkie manty, i inne tego typu wynalazki z glosniczkami niewiele wiekszymi od glosniczkow komputerowych nadaja sie do sluchania muzyki?
Ja odpowiem ze nie. A kiedy minie fascynacja kinem, i wrocimy do rzeczywistosci gdzie sie slucha muzyki to przyjdzie otrzezwienie, ze sie wydalo pieniadze na sprzet ktory ma bardzo ograniczone mozliwosci
Sony Vaio VGN-NW21SF

#12 Gośćandrew1209_*

Gośćandrew1209_*
  • Goście

Napisany 10 kwiecień 2005 - 23:36


Quadro napisał:
"Ja raczej uwazam, ze po prostu najzwyczajniej w swiecie ulegli modzie. Popularnosc kina domowego raczej nie wynika z tego ze jest taka niesamowita rewolucją i bije na glowe wszystkie poprzednie metody odtwarzania dzwieku.
Wedlug mnie to kino domowe jest tylko zauroczeniem ze mozna miec namiastke kina nie ruszajac sie z fotela.
Powiedz locoloco, tak z reką na sercu, czy sprzety sprzedawane jako kino domowe, te wszystkie manty, i inne tego typu wynalazki z glosniczkami niewiele wiekszymi od glosniczkow komputerowych nadaja sie do sluchania muzyki?
Ja odpowiem ze nie. A kiedy minie fascynacja kinem, i wrocimy do rzeczywistosci gdzie sie slucha muzyki to przyjdzie otrzezwienie, ze sie wydalo pieniadze na sprzet ktory ma bardzo ograniczone mozliwosci"

Zapewniam Cie Quadro, ze da sie sluchac muzy z kina domowego. Malo tego -zapewniam Cie, ze da sie sluchac muzy z krytykowanego przez ciebie "jamnika". Nawet z radia mono, kiepsko lapiacego kanaly -rowniez da sie sluchac muzy!
Mozna powiedziec, ze Ci co jezdza mercedesem, zamiast kupic "malucha" -tez ulegli modzie. Przeciez 126p tez ich dowiezie na miejsce. Ale prawda jest znacznie miniej skomplikowana -po prostu mieli mniej kasy, albo jesli maja -wola wydac na cos innego, bo maluch do jazdy, albo kino domowe do sluchania muzy im styka. Kazdy glupi powie, ze komfort jazdy mercedesem rozni sie od jazdy maluchem, ale czy to ma oznaczac, ze sprzedajemy od dzis tylko wysokiej klasy auta, a ci co jezdza "chrupkami" to niepraktyczni idioci, ktorzy pozbyli sie kasy w niewlasciwy sposob, bo gdyby sie trafil przy kupnie uczciwy sprzedawca -na pewno nie kupiliby malucha, czy kina domowego, tylko mercedesa, albo stereo?


#13 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 07:01

No widzisz Andrew, a ja nadal bede sie upieral ze ulegli modzie. Bo zamiast kupic pozadne stereo, kupili badziewne kino domowe. Bo wydajac np. 2000 zl na kino domowe(kiepskiej jakosci), mozna kupic pozadne stereo.

Porownanie do mercedesa wydaje sie niewlasciwe, dlatego ze mercedes jest kilkakrotnie drozszy.
A dysponujac tą samo kwotą mozna kipic dobre stereo, albo kiepskie kino domowe. I gdyby sie trafil kompetentny sprzedawca to mysle ze wlasciwei nakierowalby takiego klienta

Sony Vaio VGN-NW21SF

#14 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 09:22

Ale są ludzie, którzy urzytkuja kino domowe do oglądania filmów i niczego więcej. Muziki słuchają sobie w samochodzie. Czy oni ulegli modzie? Nia sądze po prostu kupili to co jest potrzebne. Jasne że najlepiej mieć i super stereo i extra kino domowe. Ale większość nie ma pieniędzy i miejsca na takie coś. Cóż no i wybierają kino domowe, bo wydaje się bardziej uniwerslane. Tak więc zależy co komu jest potzrebne. Jasne, że za te same pieniądz można kupić nieporównywalnie lepsze stereo niż kino domowe. Tylko co z tego gdy chcę oglądnąć film z dźwiękiem przestrzennym. Przy rozsądnym złożeniu, nawet nie z najdroższych części, kina domowego z "kolcków". Można uzyskać pewnien akceptowalny kompromis. Do tego każdy kto kupuje kino powinien dążyć
Masaj
Ewakuacja

#15 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 09:42

Masaj, oczywiscie, ze tak jest jak mowisz. Ale ilu jest takich ludzi, ktozy doceniaja dzwiek przestrzenny. Znam ogromną rzesze ludzi, ktorzy nie slysza (lub nie chca jej slyszeć) miedzy dzwiekiem przestrzennym a stereo. A najlepiej, to sluchaliby na glosniku wmontowanym w telewizor. Bo jak ich dziecko sobie pusci cos takiego na tych kolumienkach to odrazu krzycza, zeby wylaczyc ten jazgot.
Jak sie ich pytam po co w takim razie kupili taki sprzet, to odpowiedz byla prawie zawsze taka sama, bo albo ich namowil znajomy, albo w sklepie sprzedawca powiedzial ze to lepsze niz stereo. A ze oni tego wogule nie wykorzystują, to juz jest inna bajka. Mam tez takich znajomych ktorzy np. wogule nie podlaczyli tylnych kolumienek, bo im to niepotrzebne, na przednich tez dobrze slychac.
I jak to nazwac - jak nie uleganie modzie?
A wezmy kolejny aspekt - ustawienie. Zeby docenic kino domowe, to trzeba je wlasciwie ustawic. A ile razy bylo mi zobaczyc ze kolumny sa wlasciwe ustawione, ale oni i tak siedza z boku, bo tak stoi tapczan. I znowu to samo pytanie - na co im kino domowe, to samo mogli by uzyskac na stereo o wiele lepszej jakosci. Takich przykladow moglbym mnozyc. Wiec nadal twierdze - kino domowe to jest moda.
Sony Vaio VGN-NW21SF

#16 Gośćandrew1209_*

Gośćandrew1209_*
  • Goście

Napisany 11 kwiecień 2005 - 09:54

Zgadzam sie Quadro -przyklad z mercedesem nie jest do konca idealny. Uzylem go po to, by porownac wypowiadane juz przez Ciebie wielokrotnie: "kto raz poslucha dobrego stereo juz nie bedzie chcial sluchac muzyki z kina domowego".
Uwazam, ze pomijajac cene przyklad pasuje idealnie. Fiata 126p podalem tylko dla wyjaskrawienia porownania, ale to moze byc moj Seicento , czy wlasciwie losowo wybrane auto -zazwyczaj i tak bedzie gorsze od mercedesa.
Kto jezdzac do tej pory ....czymkolwiek, po tym jak sprobowal jazdy mercedesem, zechce sie przesiasc spowrotem do innego auta? Wiadomo -kilka da sie wymienic, ale bedzie to podobnie jak ze sprzetem audio/kd.

Z cena tez nie do konca przyklad jest nietrafiony. To, ze mowisz, ze w cenie kina mozna nabyc stereo mnie nie przekonuje. Dlaczego? Dlatego, ze sam powtarzasz, ze trzeba bedzie dolozyc kasy, zeby z polecanego przez Ciebie stereo posluchac przestrzennego dzwieku z kina domowego. To w jaki sposob jako sprzedawca -zaspokoiles potrzebe klienta (sprzedajac mu stereo), a nie wlasna?
Piszesz o uleganiu modzie, a tymczasem ja uwazam, ze Ty po prostu kreujesz wlasna. Pasuje Tobie, ale czy musi i bedzie pasowac wszystkim innym?

Poza tym -i chyba najwazniejsze -kiedy przychodze do sklepu poradzic sie sprzedawcy -ktory sprzet wybrac? -licze oczywiscie na to, ze sprzedawca poleci mi to, co jego zdaniem bedzie najlepsze, ale...

bedzie lepsze dla tego kupujacego, a nie dla sprzedawcy!

Dla Ciebie (czytam) jako plecajacego -odpowiedz na puyanie: czy bedzie Pani/Pan uzywal sprzetu rowniez do sluchania muzyki? daje jednoznaczny wniosek -ze lepiej jej/mu kupic dobre stereo. Uwazam, ze nic bardziej mylnego. Tzn. oczywiscie -mozesz miec racje, ale jakze czesto -nie musisz. Bo oto -jesli klientka/klient wydali wlasnie np. 15k zl na telewizor Loewe, a muzyki do tej pory sluchali z radia w kuchni, to ja sie pytam: po co im dobre stereo w miejsce kina domowego? Jesli nawet nie sa "glusi" to oczywiscie dostrzega (uslysza) niewatpliwa roznice dzwieku, przemawiajaca na korzysc sluchania muzyki ze sprzetu stereo, ale ... po co im ono? Oni przyszli nabyc uzupelnienie do tego, co juz maja. Problem w tym, ze Quadro uznal, ze skoro sluchaja muzyki -powinni kupic stereo.


#17 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 10:08

Ja rozumiem, że jak ktos kupuje kino domwe to wie po co i wie, że musi to rozstawić odpowiednio. Nawet jeżeli są nieco źle ustawione. To i tak otrzumuje się wrażenie otaczania dźwiękiem. Choć nie ma efektów takich jakie powinny być. Dlatego dalej twierdz, że to nie moda. Kto chce oglądać filmy, a nie słuchać muzyki powinien wybrac kino domowe.
Andrew ja jeżdząc czym innym spróbowałem jazdy mercedesem. I twierdze, że lepiej zostać przy tym czym jeżdze
Trzeba przemyśleć i podjąć decyzje co jest ważniejsze. Jeżeli filmy to kino domowe, jeżeli muzyka to stereo. Większość ludzi tak jak zauważył Quadro będzie słuchała muzyki, lub radia. Co nie oznacza, że nie mogą kupić dobrego kina domowego. Nie wszystkim potrzeba super dźwięku, a miło jest czasami oglądnąć film i poczuć się jak w kinie
Masaj
Ewakuacja

#18 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28281 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 10:25

Obawiam sie, ze błednie odczytujecie moje intencje. Ja nikomu nie wmawiam i nawet nie mam takiego zamiaru, aby kogokolwiek przekonać ze stereo bedzie lepsze w jego przypadku niz kino domowe.
Ja tylko probuje uzmyslowic, ze kino domowe jest pewnym rodzajem zauroczenia. Swiezo po zakupie bedzie ogladane filmy, zachwycanie sie efektami przestrzennymi itd. A pozniej kino zostanie odsuniete na bok, a bo to nie ma czasu, a bo to szkoda pieniedzy na kupowanie, czy tez wypozyczanie filmow. I takie kino zostanie zredukowane do roli odtwarzacza muzyki, czasami nawet tak, ze bedzie w pokoju gralo, a my bedziemy np. w kuchni.
No i w tym momencie kino domowe zaczyna przeszkadzac, bo i kolumn wiecej i kable sie ciagną przez pokoj, a do tego jak puscimy muzyke na takim sprzecie i wyjdziemy do innego pokoju czy kuchni to prawie nic innego nie slychac tylko buczenie subwoofera. A gdy go wylaczymy to najlepiej wylaczyc to wogule, bo bez suba dzwiek wydobywajacy sie z tych glosniczkow (satelitek) jest zalosny.
Siedze w tym interesie juz 10 lat, sprowadzalem taki sprzet jak jeszcze w Polsce kino domowe raczkowało i dziele sie swoimi spostrzezeniami ze kino domowe nie jest tak do konca srzetem na ktorym nam zalezy.
Ale niestety: POLAK MĄDRY PO SZKODZIE. Musi na wlasnej skórze odczuc ze wydal pieniadze nie do konca wlasciwe.
Sony Vaio VGN-NW21SF

#19 Sportmaus

Sportmaus

    Bywalec

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 496 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 10:36

Tak czytam co wypisuje ten stary kawaler i konserwatysta Quadro i przyszlo mi do glowy ze i wloze kija do tego mrowiska ( jak ktos woli moze czytac kija w szprychy )

IMHO - ( mowie tylko o dobrym sprzecie )

Kino domowe sluzy do ogladania filmow i glosniki powinny mi zapewnic ze uslysze podczas ogladania ze do mojego bohatera robi podjazd od tylu jakis klijent z nozem - do tego potrzeba kilka glosnikow - by "slyszec" ze cos przelatuje ( i rozruznic skad do kad) tez pozrzeba zestaw "niestereo"

Do sluchania muzy ( Pantera - Smietana ) najlepsze jest dobre stereo

A jak ktos nie ma ucha / lub tez olewa "doznania jakosciowe" / czy tez nie ma kasy - kupuje radio z jednym glosniczkiem wymiary 10/10 cm i slucha od wiadomosci poprzez rydzyka - konczy na Panterze - i tez bedzie zadowolony, lub tez po prostu wyslucha/ uslyszy

Sumujac - to Stereo I DVD to inne bajki - i proponowal bym tego nie mieszac.

Ze ktos kupuje obecnie DVD i uzywa tez tego do sluchania "potocznie muzy" - jest spowodowane checia zaoszczedzenia ( w koncu z DVD tez da sie sluchac) oraz ( nie wiem jak ujac) "mniej wyrafinowanym gustem"

W koncu odstek ludzi , ktorzy "zdaja sobie sprawe" z tego co to Stereo - jest niewielki.

Poniewaz mnie stac - oraz duzo slucham i gram mam dobre stereo - do " ogolnie muzy"

Poniewaz doceniam efekty przestrzenne podczas ogladania filmow mam tez zestaw kina domowego.

Na marginesie - w zestawie kina mam funkcje stereo do sluchania CD - jakosciowo ustepuje zestawowi dedykowanemu Stereo - no ale na stereo nie mam tych efektow przestrzennych choc mam dobre stereo.

Wiec co tu gadac i porownywac skoro "wszystko do wszystkiego sie nada" choc DEDYKOWANE JEST ODMIENNYM CELOM .???

De_sant P4 EE 3,46 GHz(Gallatin) @ 13*370- 4,8GHz(Confidential)Abit AA8XE Fatal1ty 2048Corsair667DDR2 Gainward CoolFXUltra2600PCXGoldenSample 4*Raptor 73,4GB (RAID 0+1 )Enermax 660W EPS 12V (4 *+12V )TTAquariusIII +PrometeiaMachII

#20 masaj007

masaj007

    Prostak z wielkim ego

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16294 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2005 - 10:51

Quadro napisałeś jakbyś miał na myśli kina zintegrowane. Nie każdy takie kupuje. Są ludzi, którzy kupują normalne kolumny i pozostały sprzęt. Czy w takim wypadku jak wyłączysz subwoofer to nie am czego słuchać? Co do kabli to są płaskie, które można puścić np. pod dywanem, ewnetualnie przy listwach podłogowych. Stereo w muzyce nic nie pobije, ale film z efektami jest rónie dobry. Więc uzwględnij również inne racje
Masaj
Ewakuacja




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników