Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie

Zasady dotyczące "Bitew".


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 bociek666

bociek666

    Nie mam nic mądrego do powiedzenia

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1102 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 December 2008 - 20:16 PM

1. Bitwy odbywają się w podforum "Galeria".

2. Każdy, kto chce wyzwać kogoś na walkę tworzy w nim wątek. Dopuszczalne są też Bitwy otwarte, w których pomysłodawca, w pierwszym poście, podaje temat.

3. Wątki należy tytułować wg następujących schematów:
- [bitwa] nick_wyzywającego vs nick_osoby_wyzwanej
np.: [bitwa] Zenon vs Eustach12

- [bitwa] nick_wyzywającego vs nick_osoby_wyzwanej: temat bitwy,
np.: Zdzisiek666 vs Belzebub: Śnieg w piekielnych czeluściach

- [bitwa] temat bitwy,
np.: [bitwa] Jadowite wiewiórki wśród ludzi

4.Jeśli wyzwana osoba przyjmuje wyzwanie w wątku stworzonym przez wyzywającego opowiada, że akceptuje wyzwanie.
W otwartych bitwach nie obowiązku zgłaszania uczestnictwa.

5.W bitwach rozgrywanych wg schematu „jeden na jeden” walczący zawodnicy między sobą ustalają „temat” walki a następnie publikują go w wątku.

6.Po ustaleniu „tematu” walczący ustalają termin na przygotowanie i opublikowanie zdjęć (zdjęcia oczywiście muszą dotykać wybranej tematyki).
Termin może ulegać zmianie, za ogólną zgodą uczestników. W bitwach rozgrywanych wg schematu „jeden na jeden”, jeśli po upływie ustalonego terminu osoba wyzwana nie opublikuje zdjęcia – wyzywający może uznać się za zwycięzcę bitwy.

7.Przygotowane zdjęcia:

- uczestnik bitwy musi być w posiadaniu praw autorskich do zdjęcia
- zdjęcia mają być nigdzie wcześniej nie publikowane (by uniemożliwić rozpoznanie autora i głosowanie "po znajomości") – technika robienia zdjęcia
oraz jego obróbki jest dowolna (ew. ograniczenia co do techniki ustalają uczestnicy pomiędzy sobą).
- zdjęcia powinny mieć rozmiar max 1024px po dłuższym boku, chyba, że ustalenia w wątku "ustawkowym" stanowią inaczej
- zdjecia nie mogą zawierać EXIFów - usuwa sie je za pomocą funkcji "save for web" w PS lub innymi edytorami grafiki
jak np Irfanview albo wręcz edytorami exifów jak Exifer

8.Zdjęcia do bitwy publikowane są w osobnym wątku z ankietą jako linki/obrazki przez moderatora działu "Fotografia Cyfrowa"
W wątku z sondą (ankietą) umieszczany jest link do wątku z „ustawką” i na odwrót.

9.Wszyscy użytkownicy forum mogą głosować na autora najlepszej pracy w danej bitwie.

10. W wątku walczących autorów mogą pisać również inni użytkownicy forum – proszę jednak o zachowanie powściągliwości i dyskutowanie jedynie na temat opublikowanych zdjęć.

11. Moderatorem prowadzącym „Bitwy” jest moderator działu "Fotografia Cyfrowa", który w szczególnych wypadkach może powierzyć opiekę nad Bitwą innemu użytkownikowi.

12. Wszystkie linki do zdjęć w bitwach wysyłamy na adres:

battleidg@gmail.com



Prawidłowy mail powinien zawierać:

1. jako tytuł maila należy wpisać koniecznie tytuł z wątku w w którym się umawiacie - np: [Bitwa] Mosty nocą
2. link do "ustawki" czyli wątku gdzie sie umawiacie co? kto? z kim? i do kiedy?
3. link do zdjecia na imageshack.us (ostatni link z wyświetlonych po uploadzie czyli direct link to photo (lub kilka linków do zdjęć
zgodnie z ustaleniami)
5. nick z forum

__________________




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników