Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Poszukuję programu magazynowo-księgowego>>>

• Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
27 replies to this topic

#1 Cokpit

Cokpit

Bywalec

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 295 Postów:

Napisany 12 listopada 2008 - 13:25

Witam serdecznie,
poszukuję programu magazynowo-księgowego do małej firmy.
Niestety nie znam się na tym za bardzo więc proszę o wyrozumiałość...

Wymagania od programu:
1. Obsługa magazynu i księgowości...
2. Instalacja na dwa stanowiska.
3. Praca w sieci z innym komputerem. Czyli wpisuję w programie na jednym komputerze a aktualizuje się automatycznie na drugim.

Jaki program moglibyście polecić>>>

Z góry dziękuję za pomoc...

#2 repylek

repylek

Very Lazy Cat

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 40 386 Postów:

Napisany 12 listopada 2008 - 14:52

Jest ich mnóstwo, może znajdziesz jakieś porównanie i wybierzesz potrzebny?
http://www.google.pl...r... Google&lr=

[color=#0000ff;]Linkman M-24[/color]

#3 Cokpit

Cokpit

Bywalec

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 295 Postów:

Napisany 12 listopada 2008 - 15:27

Na przykład Subiekt GT, Symfonia...

Nie znam się na tym za bardzo, znam tylko te dwa bo na nich pracowała firma...

#4 Gośćdan.por_*

Gośćdan.por_*
  • Goście

Napisany 08 września 2011 - 12:24

Na przykład Subiekt GT, Symfonia...

Nie znam się na tym za bardzo, znam tylko te dwa bo na nich pracowała firma...

Też bym polecił Subiekta - tani i prosty. A jak będziesz chciał kiedyś przejść na jeden poziom wyżej i oprócz fakturowania również sprawnie zarządzać firmą, budować trwałe relacje z Klientami i objąć cały workflow w jedynym systemie, to polecam bs4 intranet. Swoją drogą może się on zsynchronizować z Subiektem (a także z kilkunastoma innymi programami tego typu np. Symfonią, Optimą albo XL, nawet z kilkoma różnymi jednocześnie - jako jedyny CRM na rynku). Powodzenia w wyborze!

#5 HankMoody

HankMoody

Adept

• Forumowicze
  • Pip
  • 6 Postów: