Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Sony A200K

• Please log in to reply
66 replies to this topic

#1 Ketras

Ketras

Rower to jest życie!!!!

• Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 133 Postów:

Napisany 09 listopad 2008 - 14:46

Witam chcę w przeciągu 2 tygodni kupić aparat fotograficzny.W sklepie jest promocja na Sony ALFA A200K oto jego parametry:
10,2 mega piksela, 2,7 calowy ekran LCD, Clear Photo LCD Plus, powłoka antyrefleksyjna, tryb
matrycy CCD, rozdzielczość 3871x2592, obiektyw SAL 1870, wymienna optyka, czułość ISO 3200,
redukcja efektu czerwonych oczu, stabilizacja obrazu Super Steady Shot, złącze: USB 2.0 Hi Speed
Jestem laikem jeżeli chodzi o fotografię, chciałbym zacząć fotografować coraz lepiej :P.
Cena tego aparatu to 1349zł także doliczam do tego kartę pamięci futerał itp. i podejrzewam że w 1500zł się zmieszczę, taki budżet mam zamiar utrzymać.
Chciałbym się dowiedzieć czy to dobry aparat? Ma jakiś certyfikat 2008 awards tpa best d-slr entry level.
Potrzebuję aparatu do zdjęć rodzinnych m.in. podczas imprez gdzie jakoś oświetlenia jest średnia i ludzie się poruszają, więc czy ten aparat zrobi wyraźne zdjęcie? Chciałbym również robić nim przykładowo zdjęcia budynków drzew itp. oraz jeśli się rozkręcę to szczegółowe zdjęcia makro np. mrówki :P. Czy należałoby do niego dokupić obiektyw ? Jeżeli tak to za jaka cenę? mógłby być używany z allegro.pl? Jakiejś linki :)
Podsumowując zależy mi na waszej opinii tego aparatu czy sprosta "domowemu użytkowaniu".
Ten aparat jest w promocji z media expert co do obiektywu to chyba jest taki : DT 18-70 mm f/3.5-5.6
na www.optyczne.pl piszę, że Zoom optyczny 0x
Zoom cyfrowy 0x czy to jest błąd? Co zrobić by mieć zoom optyczny 4x uważam,że wystarczy bo z tego co wiem cyfrowy pogarsza obraz nie warto go stosować?

#2 bociek666

bociek666

Nie mam nic mądrego do powiedzenia

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1102 Postów:

Napisany 09 listopad 2008 - 21:47