Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

co wybrać?

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 minty-mike

minty-mike

Początkujący

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 67 Postów:

Napisany 30 listopad 2004 - 23:58

Witam.

Całkiem niedługo planuję zakup aparatu, na pewno cyfrowego i na pewno w kwocie powyżej 1000 zł. Powiedzmy maks. do 1400 zł.
Nie znam się na fotografii cyfrowej absolutnie, ale oczywiście przejrzałem sobie już kilkanaście ofert. Z tym, że wiadomo.. na opiniach producenta polegać nie warto.
Ustaliłem sobie taki próg 1000 zł, bo chciałbym kupić już coś porządnego ale mam już mętlik i ciężko mi wybrać spośród tylu ofert..
Co radzilibyście dla kompletnego laika fotografii właśnie w tym przedziale cenowym i z zachowaniem tych kryteriów: długość działania baterii, maks rozdzielczość, max zoom no i jeszcze jakieś ważne, które najczęściej się uwzględnia, a mnie niestety wiedzy brakło ?? Dodam, że najchętniej kupiłbym coś firmy Canon lub Sony. (oczywiście jeśli jest coś lepszego w podanej cenie, chętnie zmienię preferencje).

pozdrawiam i dzięki za wszelkie opinie i sugestie.

#2 RADIOO

RADIOO

Początkujący

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 98 Postów:

Napisany 01 grudzień 2004 - 02:03

noto canon np. a 75 naprawde dobry aparacik w porównaniu do sonego napewno tańszy w ekspleatacji.
karty pamięci typu cf chyba najtańsze obecnie np .
karta 256mb około 85-90 zł a jak jest z ceną do sonego sam zobacz na stronkach internetowych.
jak zakupisz akumulatorki z ładowarką około 2000 mAh
to zrobisz naprawde sporo fotek a pozatym optyka jest w canonie na wysokim poziomie, programów poza auto jest sporo więc tylko fotki pstrykać i cieszyć sie z dobrego zakupu
RADIOO

#3 wichura1

wichura1

Mitsumaniak

• Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3516 Postów:

Napisany 01 grudzień 2004 - 10:03