Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Kreatywna reklama


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 swiktoor

swiktoor

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 24 sierpień 2007 - 14:45

Sporo tu się pisze o reklamie. Ale rzadko kto wspomina o jej kreatywnym aspekcie. Oczywiście kreatywna reklama, czyli taka, która łamie stereotypy, budzi kontrowersje, prowokuje gubi się w dżungli bezsensownej, jałowej, zwykle głupiej reklamy, jakiej pełno w telewizji. Ale przecież reklama może być sztuką! I jest takową, przypomnijmy chociażby "Noc reklamożerców" w Krakowie.
Znam dwa blogi, które skupiają swoją uwagę właśnie na kreatywnej stronie reklamy.
Blog Ekreator:TV
Blog Ekreato:Press
Co o nich sądzicie i czy znacie, kto jeszcze w Polskim Necie specjalizuje się na wyświetleniu tej tematyki?



#2 BartłomiejJ

BartłomiejJ

    Kandydat

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 46 Postów:

Napisany 25 sierpień 2007 - 14:16

Witam

Myślę, że nie tylko tutaj chodzi o niechęć do kreatywnej reklamy, ile strach marketerów przed zaryzykowaniem - czego o dziwno nie boi się część marek - i na tym zyskuje.

Co do ciekawych miejsc, poleam również antyweb.pl - choć to raczej w temacie mi bliższym, czyli nowości w Sieci i tu również - kreatywnych pomysłów.

Ciekawe pomysły na reklamy publikuje czasem również portal medialine

Pozdrawiam


Bartłomiej Juszczyk Agencja Marketingu Zintegrowanego GRUPA ADWEB

#3 swiktoor

swiktoor

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 27 sierpień 2007 - 16:28

Masz rację co do niechęci tworzenia kreatywu, wymaga to przecież podjęcia pewnego ryzyka - a nuż nie zrozumieją. Obawiam sie generalnie, że reklamodawcy po prostu nie doceniają swojej grupy docelowej.

#4 BartłomiejJ

BartłomiejJ

    Kandydat

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 46 Postów:

Napisany 03 październik 2007 - 06:35

Zgadzam się, choć we wszystkim sporo mieszają również badania focusowe, które prowadzone grupach "standardowych" użytkowników, prowadzą następnie do ustandardaryzowania przekazu reklamowego.

Zresztą to przenosi się potem do Internetu, gdzie jakże trudno Klientowi wytłumaczyć,k by zaryzykował odważny przekaz reklamowy - czy skorzystał z innowacyjnych narzędzi e-marketingu, w miejsce: bannery, bannery, bannery...
Dzięki Bogu takie myślenie również zmienia się.

Pozdrawiam
Bartłomiej Juszczyk Agencja Marketingu Zintegrowanego GRUPA ADWEB

#5 muzykoznawca

muzykoznawca

    Kandydat

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 32 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 listopad 2007 - 22:53

ostatnio w jednej z gazet marketingowych był dodatek o niestandardowych kampaniach, akcjach i reklamach. było trochę wpadek, było trochę sukcesów (np Żywca itd.), ale często kampania niestandardowa jest dużo droższa, a niekoniecznie skuteczniejsza..
ciężko jest wymyślić dobrą i skuteczną kampanię




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników