Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Co po 21 dniach w serwisie?


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 SerchioQ

SerchioQ

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 03 kwiecień 2006 - 14:38

Chciałbym zapytać, ile wynosi maksymalny czas przebywania karty graficznej w serwisie mmv. Ponieważ czytając kartę gwarancyjną natrafiłem na punkt mówiący, że termin ten nie może przekraczać 21 dni. W związtku z tym, chciałbym się również dowiedzieć jakie mam prawa po przekroczeniu tego czasu przez producenta.

Ponieważ gwarancja została odesłana wraz ze sprzętem nie mogę już mieć wglądu w to co tam pisało. Przez 3 tygodnie dowiedziałem się tylko, że karta graficzna pojechałą do Niemiec do producenta i jeszcze nie wróciła - dzisiaj dostałem mail'a, że niewiadomo kiedy wróci :(

P>S> 21 dni - roboczych czy zwykłych?

Pozdrawiam
SerchioQ

#2 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28280 Postów:

Napisany 03 kwiecień 2006 - 14:41

A czy nie ma klauzuli w karcie gwarancyjnej ze czas przebywania sprzetu w serwisie moze sie wydluzyc w przypadku sprowadzania czesci z zagranicy lub koniecznosci wyslania sprzetu za granice?
Sony Vaio VGN-NW21SF

#3 SerchioQ

SerchioQ

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 03 kwiecień 2006 - 16:16

Nie mogę tego zobaczyć, bo karta gwarancyjna została wysłana razem z kartą :(

Nie pamiętam, ale wydaje mi się że na karcie pisało iż normalny czas przebywania sprzętu w serwisie to 14 dni, w przypadku sprowadzenia części z zagranicy 21 - ale nie dam sobie ręki uciąć, że tak pisało :(

Dziś mija 28 dzień, a odpowiedź jest podobna do poprzedniej.

"Przykro mi, karta nadal jest w serwisie producenta. Być może dowiemy się coś w środku tygodnia"

Czy gdzieś w prawie polskim jest określony czas ile maxymalnie może trwać naprawa?

#4 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28280 Postów:

Napisany 10 kwiecień 2006 - 21:28

Nie jestem do konca pewny. Ale oddales karte do serwisu producenta i musisz sie stosowac do zapisow w tej karcie. Gdybys oddal karte w ramach niezgodnosci towaru z umowa, to wtedy moglbys podpierac sie prawem polskim i jego zapisami. Gwarancja producenta rzadzi sie swoimi prawami.

Ale nie dam sobie za to uciac glowy. Ale mniej wiecej takie zapisy są na stronach Federacji Konsumenta. Lącznie z zapisem, ze jezeli oddales sprzet na gwarancje producenta, to musisz do konca jej trwania polegac tylko na gwarancji producenta. Dopiero po jej uplywie, mozesz reklamowac w oparciu o niezgodnosc towaru z umowa
Sony Vaio VGN-NW21SF

#5 SerchioQ

SerchioQ

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2006 - 14:19

TZ. że jeżęli po 21 dniach roboczych, zgodnie z zapisem, że czas może ulec wydłużeniu gdy potrzebny jest specjalistyczny sprzęt producenta, mam czekać w nieskończoność? Ponieważ nie ma tam zdefiniowanego czasu, mogą mi oddać karte dziś, jutro, a może za miesiąć lub za pół roku? Co tydzień dostaję od nich wiadomość, że jeszcze nic nie wiadomo.... to przykre :(

#6 Quadro

Quadro

    Modern Life

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 28280 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2006 - 14:21

No niestety. Oddając karte na reklamacje producenta zgadzasz sie na warunki gwarancji opisane w karcie gwarancyjnej.
Sony Vaio VGN-NW21SF

#7 SerchioQ

SerchioQ

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 11 kwiecień 2006 - 16:05

Heh :( Nie sądziłem, że dostąpie czegoś takiego od Gainwarda ;(

#8 rdopieralski

rdopieralski

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 02 luty 2007 - 13:21

Witam
chciałbym się przeyłączyc do zapytania bo mam podobną sytuacje.
Wysłałem aparat fotograficzny do serwisu Adder mieszczącym się Warszawie przy ulicy Magazynowej 14a.Został wysłany 27 Września 2006roku do dziś czyli 02.02.207 nie mam go naprawionego.
DZwoniąc do Serwisu tłumaczą ,że nie mają części i trzeba czekać.
Prosze o rade co mam zrobić w tej sytuacji.
Dziękuje.
numer GG ***********

Ten post był edytowany przez mzimny dnia: 02 luty 2007 - 13:28


#9 glass_walker

glass_walker

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 167 Postów:

Napisany 05 marzec 2007 - 14:07

Mam taki sam problem z MMV, po tygodniu dostałem @ z informacja ze karta jest w niemieckim serwisie producenta i bedzie tam okolo 25 dni.

"o niestety. Oddając karte na reklamacje producenta zgadzasz sie na warunki gwarancji opisane w karcie gwarancyjnej.

ALE, karte oddalem do polskiego seriwsu MMV, a oni ja przekazali dalej bez mojej wiedzy do innego serwisu.

Nie mam zamiaru czekac miesiaca (albo dwoch jezeli te 25 dni sa robocze), az ktos 1000 km dalej moze naprawi karte albo i nie.

Chciałbym napisac do UOKiK (Urzedu ochorny konsumenta), tylko mam pytanie ktore juz wczesniej padło.

1. Ile serwis ma max. czasu na naprawe sprzetu (lub jego wymiane)
2. Co sie dzieje jezeli seriws nie wyrobi sie w tym czasie.

Pozdrawiam
Inspiron 1720 | Core 2 Duo T7500 2.2GHz | 4 GB DDR2 (667 mhz) | 2x160 GB HDD (5400 rpm) | Matryca 17" 1920x1200 True Life | GeForce 8600M GT 256 MB

Intel Core 2 Duo E4300@3000MHz | Scythe SCNJ-1100 NinjaPlus | Gigabyte GA-965P-DS4 | DDR2 4x1GB PC6400 800MHz GeIL Ultra CL4 | GeForce 8800GTS OC BFG 320MB ( 620/1900)| 2x 500 GB HDD Caviar | DVDR LG Multi GSA-H30N SATA | MONITOR LG LCD 22" L227WT-PF | PENTAGRAM Silent Force PSF-500-A12S |

Minolta maxxum 500si | Tokina 28-210 f/3.5-5.6 AF | Konica Minolta DiMAGE A2

#10 glass_walker

glass_walker

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 167 Postów:

Napisany 06 marzec 2007 - 19:21

Przeczytałem treść gwarancji i jestem w szoku, MMV zostawiła sobie małą luke, oto treść:

a. Ujawnione usterki będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od dnia dostarczenia Urządzenia do Serwisu.
b. Okres naprawy wyjątkowo może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta, MMV dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.


Fajnie, fajnie, tylko mam zastrzeżenie co do punkty b gdyż nie jest tam napisane na jak długo firma MMV może sobie wydłużyć okres serwisowania, bo jeżeli jest to kolejne 21 dni roboczych to da to w sumie 2 miesiące.
Inspiron 1720 | Core 2 Duo T7500 2.2GHz | 4 GB DDR2 (667 mhz) | 2x160 GB HDD (5400 rpm) | Matryca 17" 1920x1200 True Life | GeForce 8600M GT 256 MB

Intel Core 2 Duo E4300@3000MHz | Scythe SCNJ-1100 NinjaPlus | Gigabyte GA-965P-DS4 | DDR2 4x1GB PC6400 800MHz GeIL Ultra CL4 | GeForce 8800GTS OC BFG 320MB ( 620/1900)| 2x 500 GB HDD Caviar | DVDR LG Multi GSA-H30N SATA | MONITOR LG LCD 22" L227WT-PF | PENTAGRAM Silent Force PSF-500-A12S |

Minolta maxxum 500si | Tokina 28-210 f/3.5-5.6 AF | Konica Minolta DiMAGE A2




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników