Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Ostre zmiany w udziałach rynkowych telewizorów w rynku światowym, w zależności od marki - lata od 2008 do 2016.


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 locoloco1

locoloco1

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 242 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 sierpień 2017 - 22:37

Ostre zmiany w udziałach rynkowych telewizorów w rynku światowym, w zależności od marki - lata od 2008 do 2016.
evolution-des-parts-de-marche-tv-monde-s
Powyższa tabela przedstawia ostre zmiany w udziałach rynkowych różnych marek telewizorów.

Dane te odnoszą się do marek telewizyjnych - dostępnych u detalistów / dystrybutorów.

Samsung - niepodważalny i niekwestionowany lider
Widzimy, że Samsung jest prawie jedyną marką która ma nieprzerwany wzrost w ciągu dziewięciu lat od 2008 do 2016. Chociaż niektóre dane pokazują niewielki wzrost, notuje trwale dodatni wzrost, gdy inne marki mają okres surfowania. Niektóry marki zanikły, a niektóre zanikają.

Rozcieńczenia i wirtualny zanik grup japońskich
Zauważ też, od 2012 roku widać gwałtowny spadek udziału w rynku marek japońskich kosztem chińskich marek. W 2016 roku tylko Sony jeszcze gra o top 5, ale udział prawie 2,5 razy niższy niż w roku 2008. Choć strategia Sony od 2013/2014 skupia się na wysokiej jakości telewizorach. Tymczasem, Panasonic, Sharp i Toshiba są z Top 10 (w 2015 roku - zniknęły z rynku bądź notują ciągłe spadki.

Korea Forza!
Konkluzja - koreańskie firmy z powodzeniem weszły na rynek pod koniec lat 90 aby w 2016 osiągnąć tytuł lidera rynku.

Chiny Forza!
Obecny okres wskazuje, że taki sam kierunek forsują firmy chińskie.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników