Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Brother DCP-7055 - problem ze skanem


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 marcin_mwo

marcin_mwo

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 61 Postów:

Napisany 13 lipiec 2014 - 10:39

Witam,

Pojawił mi się problem ze skanowanie dokumentów. Kiedy na urządzeniu wybieram opcje skanuje, następnie do pliki to na wyświetlaczu mam komunikat "połączony z PC" i nic się nie dzieje. Urządzenie nie skanuje.

Jak sprawdzałem skaner w opcjach to system informuje mnie, że urządzenie działa poprawnie i wykrywa skaner.

Pracuję na systemie WIN 7. Czy wie ktoś jak można rozwiązać ten problem ?

Dzięki za pomoc.



#2 StuntmanMark

StuntmanMark

    Rozmowny

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPip
  • 571 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa, Polska

Napisany 26 lipiec 2014 - 12:11

wgraj najnowsze sterowniki, jeśli problem pozostanie odinstaluj wszystko i podłącz/zainstaluj urządzenie wielofunkcyjne na nowo






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników