Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie

opinia o pixmania.com


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#41 GośćTomasz Golinczak_*

GośćTomasz Golinczak_*
  • Goście

Napisany 10 wrzesień 2011 - 15:18

[indent=1][left]PIXMANIA TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE !!!!!!
Od kilku miesięcy nie mam żadnej informacji
...1) o zwrocie towaru który wysłałem do nich( a dokładnie do firmy która z nimi współpracuje we Francji ...skandal... o czym zresztą sie dowiedziałem po zakupie towaru)
...2) brak zwrotu jakiejkolwiek gotówki
jednym slowem nie mam towaru ani pieniędzy .....
PIXMANIA JASNO MI ODPISAŁA ZE NIE ODPOWIADA ZA SWOICH POD ZLECENIODAWCÓW !!!!!!!!.... PODAŁA NUMER TELEFONU DO FRANCJI I MAILA DO FIRMY 'krzak' w której nikt niemów nawet po angielsku
PO CO NABIJAĆ ŻABOJADOM KONTA
!ZDECYDOWANIE ODRADZAM KONTAKT Z TA FIRMA !
szkoda nerwów!!! czasu!! na wysyłane maile i pieniędzy !na telefony do FRANCJI- !!!!!!!SKANDAL!!!!!!!

#42 GośćKostek_*

GośćKostek_*
  • Goście

Napisany 17 listopad 2011 - 18:10

Witam,
moja historia przypomina pozostałe.Rozpatrywanie reklamacji to droga przez mękę. Podejrzewam ze jest to firma "krzak" z piękna stroną internetową. Nigdy w życiu żadnych zakupów w pixmanii, chyba że będę chciał sobie nerwy ponaciągać.

#43 GośćBayer_*

GośćBayer_*
  • Goście

Napisany 28 grudzień 2011 - 14:37

<p>List klienta: <p>Zakupiłem projektor multimedialny Toshiba TDP S25. Zapłacilem za transport do 72 godzin. Bardzo zależało mi na czasie, ale dostawa nawet na drugi dzień w sklepie internetowym to standart. Wymianiam w puktach, bo nie chcę dawać upustu złości.
1. Dostawa - prawie dwa tygodnie!!! Oczywiście nie zwrócą pieniędzy za dostawę. Gdy zwróciłem uwagę na przepisy prawa polskiego Joanna K. (BOK) dała mi wyraźnie do zrozumienia, że ich to nie dotyczy. "Sklep jest francuski".
2. Traktują człowieka, jak idiotę. Jestem poważnym przedsiębiorcą i mam kontakt z wieloma dostawcami internetowymi. Tutaj obsługa jest tragiczna. Przeprowadziłem wiele rozmów z Joanną K. NIC się nie da załatwić! Zostałem potraktowany, jak ktoś, kto nie ma żadnego prawa, jako klient. Posiadam całą korespondencję z BOK z panią Joanną K. Jeśli ktoś chce szczegóły - prześlę. Ciekawa lektura, ale tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Sklep ma swoje prawo, którym się legitymuje a obsługa klienta zrzuca na wszystkich innych swoje winy.
3. Zażądałem faktury VAT. Dostałem fakturę BEZ adresu dostawcy. W miejscu, gdzie powinien znajdować się adres (góra lewa strona kartki) jest wycięty kawałek kartki (fizycznie). Jest tylko mój adres. Mam poważne problemy z zaksięgowaniem faktury. A innej nie dostanę, bo na moje uwagi Pixmania odpowiedziała, że wszystko jest z ich strony w porządku. Szczyt!
4. Polska instrukcja oczywiście nie dostała dostarczona. BOK twierdzi, że skoro jest sklepem francuskim nie musi przesyłać instrukcji po polsku. Gdy przypomniałem, jakie jest prawo w Polsce odnośnie tej kwestii zbyto mnie dość nieprzyjemnie.
Mnóstwo nerwów. Mnóstwo infantylnych maili. Mnóstwo problemów. I żadnych efektów na żądanie respektowania swoich podstawowych praw. Oraz mnóstwo straconego czasu. Kto chce kupować w Pixmanii - jego wybór. Szczerze odradzam. <p>Paweł Jakubowski
Fotostyl <p>Źródło: http://www.skapiec.p...topic.php?t=297



#44 GośćBayer_*

GośćBayer_*
  • Goście

Napisany 28 grudzień 2011 - 14:38

Witam,
moja historia przypomina pozostałe.Rozpatrywanie reklamacji to droga przez mękę. Podejrzewam ze jest to firma "krzak" z piękna stroną internetową. Nigdy w życiu żadnych zakupów w pixmanii, chyba że będę chciał sobie nerwy ponaciągać.



#45 GośćBayer_*

GośćBayer_*
  • Goście

Napisany 28 grudzień 2011 - 14:49

Pixmania to jeden wielki żart. Ich hasło "Gwarancja satysfakcji lub zwrot kosztów" to nic innego tylko jedno z praw konsumenta w Polsce, tylko że Pixmania to francuska firma, która ma magazyn (czytaj jedyne fizyczne miejsce gdzie można zwrócić towar) w Paryżu. No to jak cie stać na tanie zakupy w tym sklepie to cie nie stać na drogą wysyłkę do tych baranów do Francji. Pisze dlatego, że otrzymałem produkt zepsuty, a potrzebowałem go natychmiast na podmianę i musiałem szybko kupić inny gdzie indziej, więc korzystając z 10 dni odesłałem produkt utrzymując,że zmieniłem zdanie, bo w innym wypadku tj. gdy produkt jest wadliwy musiałbym wysyłać go do producenta i tak po jakiś pewnie 30 dniach może by mi wysłali nowy. Reasumując JAK COŚ JEST TANIE TO JEST DROGIE. Teraz kupuje od polskich sprzedawców których obowiązują polskie przepisy a magazyny czy punkty maja w Polsce nie w żabolandzie.

#46 Gośćhalojanusz_*

Gośćhalojanusz_*
  • Goście

Napisany 03 styczeń 2012 - 22:10

Pixmania obraca waszymi pieniedzmi, tyle w tym temacie

#47 mick21

mick21

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 01 marzec 2013 - 10:35

Ja mam podobne przygody z tym fatalnym sklepem.

 

Ten sklep to porażka. Zakupiłem synowi zabawkę dnia 07.02.2013 w tym dniu zabawka była pokazana jako dostępna, zaksięgowali wpłatę z małym poślizgiem (brałem to pod uwagę, ponieważ przeczytałem regulamin sklepu) i tu się zaczęły schody. Po zaksięgowaniu wpłaty nagle status towaru zmienił się na dostępny 28.02.2013, niech im będzie że nagle wykupiono towar z ich magazynów i dla mnie zabrakło. Więc odczekałem do końca miesiąca i 1.03.2013 nagle status zakupionego prze zemnie towaru (uwaga niespodzianka) zmienił się 4.03.2013. Więc dzwonię do ich działu obsługi klienta (numer - po złożeniu zamówienia) niestety wpisując numer zamówienia za każdym razem automat twierdzi ze to błędny numer zamówienia, ok dzwonię na drugi numer i tam zgłasza się miła Pani i kiedy zaczynam że na drugi numer nie mogę się dodzwonić Pani odkłada słuchawkę i (znowu niespodzianka :D) już się nie mogę dodzwonić do działu obsługi klienta pixmani.
Podsumowując TEN SKLEP TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO I ODRADZAM KUPOWANIE W NIM CZEGOKOLWIEK BO ZAMIAST TOWARU OTRZYMASZ WIELKIE NIC.

 

 

 



#48 ondited

ondited

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2016 - 09:09

Dziś już 2016 i sklep ten nadal jakoś działa :P No ale nie powiem kupiłem tam dwa razy telefon i było ok. Problem zawsze zaczyna się wtedy, gdy buguje się im system i zaczynają się dziać różności z twoim zamówieniem. Co do Obsługi klienta, to już widać to poprawili, bo działa i wyjaśniają, że to problemy z serverem bla bla i że to poprawią, ale jeszcze nigdy mi się nie zażyło by poprawili, musiałem anulować zamówienie i wybrać jeszcze raz.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników