Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
* * * * * 1 Głosów

T-mobile oszustwo blueconnect zlodziejstwo


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 GośćSony_*

GośćSony_*
  • Goście

Napisany 10 sierpień 2011 - 12:35

era zmieniła markę i teraz jest T-mobile, ale i tak zlodziej pozostanie zlodziejem, nawet gdy zmieni nazwę.

Korzystałem z usługi blueconnect , która jest złodziejstwem gdyż:

T-mobile sprzedaje wadliwe modemy - co jakiś czas się zwieszają i trzeba i od nową włączać
T-mobile oszukuje na transferach średnio o 200-300MB
T-mobile oszukuje na zasięgu - zasięg urządzenia jest bardzo dobry, wszystkie kreski, a predkość, to średnio 20kb/s, a dużych miastach często prędkość jest do 350 kb/s
T-mobile oszukuje na sms-ach premium nalicza podwójne stawki
T-mobile ma beznadziejne oprogramowania, przez nie często zawiesza się komputer

blueconnect to oszustwo , blueconect to zlodziejstwo, szczerze odradzam, musialem korzystac z tego dziadostwa przez 2 latach w roznych miejscach, dobrze, ze na rynku jest sporo operatow, i mozna uchronic sie od takiej dziadowskiej firmy jak T-mobile dawnej Era.[/b][/u][/center][/left]

#2 Gośćany_*

Gośćany_*
  • Goście

Napisany 10 sierpień 2011 - 12:39

PONADTO PODOMNO T-MOBILE (ERA) OKRADA KLIENTÓW - KRADNIE BEZ POŚREDNIO Z KONTA BANKOWYCH, ŹRÓDŁO INTERNET

#3 Gośćzigi_*

Gośćzigi_*
  • Goście

Napisany 08 listopad 2011 - 22:25

t mobil eto dziadostwo większe nawet niż era, miałem blueconnect, bez komentarza..., mam telefon w t mobile od początku czyli od momentu kiedy era została przejęta no i od tego czasu póbowali mnie oszukać już 2 razy, najpierw wyłączyli mi usługę 2000min do jednej osoby,przyszedł mi ładny rachunek, zrobiłem awanture napisałem reklamacje, poskutkowało, włączyli mi usługę którą wyłączyli, po miesiącu okazało się że nie taką jak miałem poza tym w innej cenie, znowu dostałem wyższy rachunek. napisałem kolejną reklamację, na infolinii dowiedziałem się że za te pieniądze które płaciłem w erze za 2000min do 1 osoby mogę mieć 2000min w obie strony!!. pomyślałem wtedy o co tu chodzi? czemu mi nie zaproponowano takiej usługi bo przecież wiedzą o mnie wszystko - gdzie, do kogo, ile dzwonie i mogli zaproponować mi jakieś rozwiązanie, eee szkoda gadać. finał jest taki że obie reklamację uznano. niestety już widze że z moment będę pisał kolejną

#4 Gośćzigi_*

Gośćzigi_*
  • Goście

Napisany 08 listopad 2011 - 22:27

t mobil eto dziadostwo większe nawet niż era, miałem blueconnect, bez komentarza..., mam telefon w t mobile od początku czyli od momentu kiedy era została przejęta no i od tego czasu póbowali mnie oszukać już 2 razy, najpierw wyłączyli mi usługę 2000min do jednej osoby,przyszedł mi ładny rachunek, zrobiłem awanture napisałem reklamacje, poskutkowało, włączyli mi usługę którą wyłączyli, po miesiącu okazało się że nie taką jak miałem poza tym w innej cenie, znowu dostałem wyższy rachunek. napisałem kolejną reklamację, na infolinii dowiedziałem się że za te pieniądze które płaciłem w erze za 2000min do 1 osoby mogę mieć 2000min w obie strony!!. pomyślałem wtedy o co tu chodzi? czemu mi nie zaproponowano takiej usługi bo przecież wiedzą o mnie wszystko - gdzie, do kogo, ile dzwonie i mogli zaproponować mi jakieś rozwiązanie, eee szkoda gadać. finał jest taki że obie reklamację uznano. niestety już widze że z moment będę pisał kolejną

zapomniałem dodać
za włączenie usługi musiałem zapłacić

#5 GośćBOFKO GYUFBHPGNIUOIUUH_*

GośćBOFKO GYUFBHPGNIUOIUUH_*
  • Goście

Napisany 03 grudzień 2011 - 08:56

popieram wszystko co mi sie kojazy z t mobile jest wielkim przekretem ,logowanie szok,internet dziadostwo,usługi pokrecone

#6 Gośćtosia_*

Gośćtosia_*
  • Goście

Napisany 19 grudzień 2011 - 13:35

Jestem bardzo zniesmaczona z usług blueconnect tej firmy. {Pomimo niewykorzystywania limitu transfer jest spowalniany, że strony się nie otwierają. Jest to złodziejstwo, gdyż firma nie wywiązuje się z zawartej umowy. Sprawa się nadaje do sądu o zwrot pieniędzy za niemożliwość wykorzystania przysługującego limitu z winy operatora. Z telefonem też jest problem ale to już nowy temat. Przestrzegam wszystkim przed podpisywaniem z ta firma umowy.

#7 GośćZuzanna_*

GośćZuzanna_*
  • Goście

Napisany 28 grudzień 2011 - 00:04

8GB = 8000MB? Używam t-mobile blueconnect z limitem 8GB i coś za szybko mi znikają te limity, i chciał bym się zorientować, zwracać uwagę ile MB używam dziennie i to pomnożyć zobaczyć czy jest jakieś krętactwo czy po prostu mi się wydaje :)

#8 it-spleen

it-spleen

    Rozmowny

  • Moderatorzy lokalni
  • PipPipPipPipPipPip
  • 761 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry

Napisany 28 grudzień 2011 - 12:33

Krętactwa tam raczej nie ma:) Pooglądaj sobie zapisy, gdzie liczba Twoich pobranych danych jest największa:) Może masz jakieś usługi w tle ?

adencja - agencja interaktywna | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@adencja.pl | +48 660-685-064
 


#9 GośćGITMAJONEZ_*

GośćGITMAJONEZ_*
  • Goście

Napisany 28 grudzień 2011 - 20:07

T-Mobile to złodzieje! Mam podpisaną umowę na internet 35GB z tabletem Samsung Galaxy Tab 10.1 i z usługą blueconnect noc(w godz. 24:00 - 9:00 niby nie jest naliczany transfer). Mam wykorzystane 46GB transferu z czego tylko 13GB w ciągu dnia, reszte wykorzystałem w nocy(godz 24:00 - 9:00). T-Mobile mi transfer policzylo tak jakbym wykorzystywał go w ciągu dnia! i oczywiscie zmniejszyli mi transfer do 16KB/S w rzeczywistości jest to koszmarne 5KB/S, śmieszne prawda? Po za tym mieszkam w odległości od nadajnika internetowego ok. kilometr wiec mam pełny zasieg 3G i predkość jaką rzadko kiedy osiagam wynosi 10MB/S a konsultant mowil ze bede mial max. predkosc 21Mb/S(mam przystosowany do tego router ZTE MF-60). PRZESTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM Z TĄ FIRMĄ JAKICH KOLWIEK UMÓW!!!

#10 it-spleen

it-spleen

    Rozmowny

  • Moderatorzy lokalni
  • PipPipPipPipPipPip
  • 761 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry

Napisany 28 grudzień 2011 - 22:53

Jeżeli masz wszystkie dokumenty - walcz - sprawa (jeżeli jest tak jak opisałeś) może zakończyć się tylko Twoją wygraną.

adencja - agencja interaktywna | Projektowanie stron WWW i e-Marketing | biuro@adencja.pl | +48 660-685-064
 


#11 Gośćbarbara_*

Gośćbarbara_*
  • Goście

Napisany 31 grudzień 2011 - 19:36

Mnie oszukali na promocji zamiast nowego aparatu telefonicznego za 1zł wkręcili mnie jakiś na raty bez umowy. Teraz na druku do zapłaty wypisują 45,00zł i każą płacić. W dodatku jakiś kalendarz sms za który też każą płacić bez mojej zgody wykonują domniemanie to oszuści.

#12 GośćMajki._*

GośćMajki._*
  • Goście

Napisany 06 styczeń 2012 - 09:16

Słuchajcie..
Ja mam internet w T-Mobile, blueconnect od 4 dni. Na razie na niego nie narzekam, chociaż dzisiaj zauważyłem, że prędkość się trochę zwolniła..
Wziąłem blueconnecta 15 GB, z modemem Huawei z prędkością do 21 Mbit/s. Ale już kit z tym, bo najbardziej zależy mi na ściąganiu w nocy, czyli usłudze Blueconnect Noc. Aczkolwiek zauważyłem, że.. Kiedy chciałem ściąnąć swój serial z torrentów, to kiedy się pobierał plik, naliczało mi dane na bluconnec..cie. W takim razie boję się, że będzie naliczało mi cały czas i przekroczy mi limit danych.. I będzie rachuneczek 30 GB.. ;/.

#13 GośćJacek_*

GośćJacek_*
  • Goście

Napisany 29 styczeń 2012 - 23:14

Firma t-mobile okradła mnie ze zbieranych minut. W regulaminie było napisane, że uzbierane minuty otrzymam w ciągu 24 godzin od wyłączenia, było ich 25, w salonie powiedzieli, by kontaktować się z siedzibą. Pracownik powiedział, że to problem techniczny i że minuty znajdą się na koncie, nic takiego się nie stało.
Kiedy dzwoniłem do Włoch na telefonie czas rozmowy wynosił 4minuty 19 sekund a na bilingu 4 minuty 59 sekund. Tak więc firma dołożyła sobie 40 sekund.
Na telefonie Tak-Tak zrobili mi zadłużenie na 70 zł. Kazali zapłacić zaległość zrobioną mimo braku środków na koncie, twierdzą, że to połączenia z internetem. Jak telefon na kartę może się z czymś łączyć, skoro na koncie ma 0 zł ???
Takie przyjemności spotkały mnie w t-mobile.
POLECAM LINK DO SKARG NA OPERATORA DO URZĘDU KONTROLI ELEKTRONICZNEJ:
http://www.uke.gov.p...out=1&page=text
FORMULARZ SKARGI:
http://www.uke.gov.p...out=4&page=text
Nie daj się okradać, powiadom UKE w prosty i szybki sposób.

#14 barb01

barb01

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 16 wrzesień 2012 - 15:23

Szkoda, że nie przeczytałam tego forum przed przedłużeniem umowy, z Tmobile: ( Jestem ich klientką od wielu lat, ale to, co spotyka mnie od momentu przedłużenia w umowy to skandal i postanowiłam ostrzegać przed tą firmą tych, którzy zastanawiają się jeszcze nad podpisaniem umowy. Wielokrotnie byłam przez nich oszukiwana przez dopisywanie usług, których nie zmawiałam. Każda rozmowa inicjowana ich telefonem z reklamą, mimo braku zgody mojej strony kończyła się dopisaniem sług, których nie zmawiałam. Moje interwencje telefoniczne i pisemne przez ponad 3 miesiące nie dawały efektów, po 3 miesiącach walki wreszcie zlikwidowano niezamawiane usługi i zwrócono mi pieniądze. Wg prawa jest to pospolite wyłudzenie. Niestety korzystam też z ich Internetu bezprzewodowego: bleuconnect, lub raczej chciałabym korzystać tylko problem polega na tym, że ich usługa jest wadliwa. Nie mogę nawet napisać spokojnie jednego e-maila, gdyż tracę połączenia, przeglądanie stron, to koszmar. Od wielu miesięcy próbowałam załatwić ten problem, ale oprócz rady, żebym sobie kupiła dodatkową antenę, czego nie ma w umowie i jest kolejną próba wyłudzenia, nic nie uzyskałam. Nie dajcie się nabrać na Tmobile, sama forma reklamowania usługi, które z założenia mają wprowadzić klienta w błąd i oszukać już mówi sama za siebie…

#15 spajker020

spajker020

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 17 wrzesień 2012 - 13:36

Ja miałem T-mobile (wcześniej Era), ale kończyła mi się umowa i stwierdziłem, że trzeba tą chorą sieć zmienić. Oliwy do ognia dodał fakt, że ich przedstawiciele do mnie non toper dzwonili. Rozumiem, że to jest ich praca no, ale jeśli dzwoni do mnie ich przedstawiciel, mówię mu, że nie jestem zainteresowany to to nie wystarczy bo na drugi dzień znowu zadzwoni jakiś inny przedstawiciel. Skończyła mi się umowa i teraz zastanawiam się do jakiej sieci przejść i chyba skuszę się na Play'a




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników