Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie

Subiekt GT 1.20 SP zmana informacji na FV


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 presto

presto

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 14 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów, Polska

Napisany 06 listopad 2009 - 08:44

Witam!

Mam pytanie czy można ustawić drukowanie FV i paragonów imiennych tak aby pojawiały się na nich informacje: zapłacono przelewem lub płatność przy odbiorze w zależności od formy płatności jaką wybrał kupujący?
Wiem, że wszelkie zmiany tego typu robi się we wzorcu wydruków. Proszę o informację czy jest taka możliwość - jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić.
Dziękuję za pomoc.

#2 Biniew

Biniew

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 114 Postów:

Napisany 07 listopad 2009 - 07:20

Witam!

Mam pytanie czy można ustawić drukowanie FV i paragonów imiennych tak aby pojawiały się na nich informacje: zapłacono przelewem lub płatność przy odbiorze w zależności od formy płatności jaką wybrał kupujący?
Wiem, że wszelkie zmiany tego typu robi się we wzorcu wydruków. Proszę o informację czy jest taka możliwość - jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić.
Dziękuję za pomoc.


witam
mozesz wybrac platnosc zaplacono przelewem i wtedy sie tak drukuje taka formula
mozesz sobie w slownikach w terminach platnosci dodac platne przy odbiorze 0 dni
mozesz sobie zalozyc kontrahenta np poczta polska i zaznaczyc mu ze jest to centrum obsugi ratalne,poziej w slownikach platnosci kredytowe
zalozyc kredyt platne przy odbiorze i podpiac tam poczte polska, bedziesz mial wtedy w rozrachunkach ze poczta jest ci dluzan kase za dokumenty
(problem jedynie z wydrukiem ale jak bys mi wyslal swoj wzorzec graficzny to ci w Crystalu zrobie)
pozdrawiam

#3 presto

presto

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 14 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów, Polska

Napisany 07 listopad 2009 - 13:08

witam
mozesz wybrac platnosc zaplacono przelewem i wtedy sie tak drukuje taka formula
mozesz sobie w slownikach w terminach platnosci dodac platne przy odbiorze 0 dni
mozesz sobie zalozyc kontrahenta np poczta polska i zaznaczyc mu ze jest to centrum obsugi ratalne,poziej w slownikach platnosci kredytowe
zalozyc kredyt platne przy odbiorze i podpiac tam poczte polska, bedziesz mial wtedy w rozrachunkach ze poczta jest ci dluzan kase za dokumenty
(problem jedynie z wydrukiem ale jak bys mi wyslal swoj wzorzec graficzny to ci w Crystalu zrobie)
pozdrawiam


Ok dzięki za informację w wolnej chwili sprawdzę te ustawienia.
Mam jeszcze pytanie dotyczące instalacji programu Rewizor GT. Mając już zainstalowanego Subiekta GT + Serwer SQL wystarczy instalacja wersji klienckiej Rewizor'a i przeniesienie danych za pomocą narzędzia wchodzącego w pakiet Insert'u?

#4 Biniew

Biniew

    Uczestnik

  • Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 114 Postów:

Napisany 07 listopad 2009 - 16:44

Ok dzięki za informację w wolnej chwili sprawdzę te ustawienia.
Mam jeszcze pytanie dotyczące instalacji programu Rewizor GT. Mając już zainstalowanego Subiekta GT + Serwer SQL wystarczy instalacja wersji klienckiej Rewizor'a i przeniesienie danych za pomocą narzędzia wchodzącego w pakiet Insert'u?



witam
Rewizor jest juz zainstalowany:-)
pozdrawiam

#5 infoserwis_jp

infoserwis_jp

    Kandydat

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 35 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2009 - 20:52

niekoniecznie, jeśli wybrał tylko instalkę SubGT to nie ma

należy wejść w panel sterowania/ dodaj usuń programy, wybtac insert gt
następnie zmień i wybrać z programów Rewizora GT

a jeżeli już jest to w SubGT wybrać zakładkę podmiot/uruchom/RewizoraGT
rewizor uruchomi się na tym samym podmiocie


Dodano 07-11-2009 20:52:26:

a co do zadanego wcześniej pytania:

"Mam pytanie czy można ustawić drukowanie FV i paragonów imiennych tak aby pojawiały się na nich informacje: zapłacono przelewem lub płatność przy odbiorze w zależności od formy płatności jaką wybrał kupujący?"

tak, należy na karcie kontrahenta ustawić 100% kredyt kupiecki i wybrać treść płatności


"Wiem, że wszelkie zmiany tego typu robi się we wzorcu wydruków"
nie, we wzorcach zmienia się wygląd dokumentów a nie zależość formy płatności od kontrachenta

#6 birds22

birds22

    Entuzjasta

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1332 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola

Napisany 07 listopad 2009 - 22:29

niekoniecznie, jeśli wybrał tylko instalkę SubGT to nie ma

Bzdet...

Biniew ma rację - Rewizor jest zainstalowany. Co najwyżej to nie ma wyciągniętego skrótu Rewizora w menu start wystarczy wejść do katalogu gdzie jest zainstalowany Subiekt i znaleźć Rewizor.exe

#7 presto

presto

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 14 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów, Polska

Napisany 09 listopad 2009 - 10:42

Ok dzięki wszystkim za informacje ale pojawił się pewien problem. Podczas próby uruchomienia Rewizor'a z poziomu Subiekta (podmiot/uruchom/RewizoraGT)
wyskakuje coś takiego:
Załączony plik  rew.jpg   74,89K   15 Ilość pobrań
Uruchamiając program w menu Start pojawia się coś takiego:
Załączony plik  rew1.jpg   89,88K   15 Ilość pobrań
Oczywiscie można utworzyć nowy podmiot ale ja chcę pracować dokładnie na tym utworzonym dla Subiekt'a.
Co można z tym zrobić?

#8 AroMazur

AroMazur

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 61 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław, Polska

Napisany 09 listopad 2009 - 11:34

Widać, że ktoś już pracował (księgowo) na tym Subiekcie (może na demo), ale nie załamuj się, wejdź do Programu serwisowego i z menu Podmiot wybierz Usuń dane Rachmistrza GT.

Pzdr AM

P.S. Nie zapomnij o kopii bazy danych oczywiście.

#9 presto

presto

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 14 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów, Polska

Napisany 09 listopad 2009 - 12:39

Widać, że ktoś już pracował (księgowo) na tym Subiekcie (może na demo), ale nie załamuj się, wejdź do Programu serwisowego i z menu Podmiot wybierz Usuń dane Rachmistrza GT.

Pzdr AM

P.S. Nie zapomnij o kopii bazy danych oczywiście.



Ok dzięki za informacje zrobię próbę po pracy.
Mam jeszcze pytanie dotyczące kopi bazy. Należy ją wykonać w Programie serwisowym za pomocą opcji kopiuj?
Przepraszam za tendencyjne pytania ale nie jestem specjalistą w tych sprawach.

#10 AroMazur

AroMazur

    Początkujący

  • Forumowicze
  • PipPipPip
  • 61 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław, Polska

Napisany 09 listopad 2009 - 16:27

Ok dzięki za informacje zrobię próbę po pracy.
Mam jeszcze pytanie dotyczące kopi bazy. Należy ją wykonać w Programie serwisowym za pomocą opcji kopiuj?
Przepraszam za tendencyjne pytania ale nie jestem specjalistą w tych sprawach.


Wystarczy archiwizacja przy wyjściu z programu.

Pzdr AM

#11 presto

presto

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 14 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełchatów, Polska

Napisany 17 listopad 2009 - 14:24

Dzięki wszystkim za pomoc, jeśli chodzi o Rewizor'a wszystko śmiga tak jak trzeba.
Mam problem z ustawieniem odpowiednich form płatności w Subiekcie (pisałem o tym na początku tego tematu).
Zgodnie z sugestiami w słownikach w terminach płatności dodałem nową opcję "płatność przy odbiorze" ale niestety wystawiając nowy dokument jej nie widzę.
Generalnie chodzi o to aby na wydrukowanych dokumentach przy kwocie widniał napis: zapłacono przelewem, zapłacono gotówką oraz za płatność przy odbiorze w zależności od formy płatności jaką wybierze klient (standardowo pojawia się napis zapłacono gotówką). Czy można coś takiego ustawić aby osoba wystawiająca dokument mogła sobie wybrać z listy odpowiednią formę?




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników