Skocz do zawartości


Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Tworzenie odstępów w microsoft word 2007


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 milenkamil

milenkamil

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 Postów:
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Gdynia, Polska

Napisany 14 czerwiec 2009 - 19:49

Witam mam do napisania pracę, musze w niej mieć odpowiednie odstępy (tak żeby po wydrukowaniu na kartce formatu a4 były takie odległości) z każdej strony (na doł. obrazku), następnie linie pod którą będą przypisy oraz ponumerować strony. Proszę o opisanie mi w miarę jasno jak można utworzyć te elementy w office 2007.(odstępy, linie na przypisy, numerowanie stron). Z góry dziękuję za odpowiedź.

Załączony plik  abc.JPG   18,98K   13 Ilość pobrań

#2 szwagier

szwagier

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 17 Postów:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jaworzno, Polska

Napisany 14 czerwiec 2009 - 21:01

Witam mam do napisania pracę, musze w niej mieć odpowiednie odstępy (tak żeby po wydrukowaniu na kartce formatu a4 były takie odległości) z każdej strony (na doł. obrazku), następnie linie pod którą będą przypisy oraz ponumerować strony. Proszę o opisanie mi w miarę jasno jak można utworzyć te elementy w office 2007.(odstępy, linie na przypisy, numerowanie stron). Z góry dziękuję za odpowiedź.

Załączony plik  abc.JPG   18,98K   13 Ilość pobrań


te odstepy to nazywaja sie marginesy i ustawiasz je nastepujaco:
1. Wybierasz zakladke "UKLAD STRONY"
2. Rozwijasz opcje "MARGINESY"
3. Wybierasz "MARGINESY NIESTANDARDAROWE..."
4. i tam ustawiasz odpowiednio marginesy Gorny, dolny, lewy, prawy

Numerowanie strony:
1. Zakładka "WSTAWIENIE"
2. Rozwijasz opcje "NUMER STRONY"
3. Wybierasz "DOL STRONY"
4. I wybierasz odpowiednia opcje

Z tymi przypisami do konca nie wiem o co chodzi nigdy tego nie uzywalem. Nie wiem czy o to chodzi, ale w zakladce "ODWOLANIA" sa tam jakies "WSTAW PRZYPIS KONCOWY"

#3 milenkamil

milenkamil

    Adept

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 Postów:
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Gdynia, Polska

Napisany 15 czerwiec 2009 - 09:32

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze mam pytanie jak wstawić logo w pracę którą się pisze tak żeby było na środku lub w rogu strony? Oraz jak zrobić żeby na jednej stronie były 4 strony podczas wydruku czy to da się ustawić w office czy trzeba przy opcjach drukowania?




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników