Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie
- - - - -

Karta Telewizyjna-Czy się opłaca??

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 hamil1

hamil1

Początkujący

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 79 Postów:

Napisany 03 październik 2007 - 19:10

Witam

Mam pewien problem ponieważ do jakiegoś czasu nie mam telewizora i zastanawiam się nad kupnem karty TV do mojego komputera. Ale nie wiem czy to się opłaca a także jakie miałbym programy TV?? Czy to będą jakieś zwykłe internetowe stacje czy na przykład TVP1,TVP2, TVP3, Polsat, TVN?? Jestem totalnie zielony w tym i się waham miedzy kartą a FIFA 08? Poradźcie. Proszę o Pomoc

Pozdrawiam

• Goście

Napisany 03 październik 2007 - 20:33

będą to takie stacje jakie ci normalnie odbierały w normalnym telewizorze - nie żadne internetowe

są 2 główne podziały tunerów analogowe i cyfrowe

ja się zdecydowałem na analogowy, ponieważ posiadam telewizję kablową - i w tym wypadku jest to bardzo wygodne

jeśli masz chęć to zainwestuj w tuner dvb sat gdyż masz wtedy dostęp do wielu programów darmowych jednak wymagany jest zakup także anteny satelitarnej, oraz odpowiednio mocny komputer

#3 hamil1

hamil1

Początkujący

• Forumowicze
  • PipPipPip
  • 79 Postów:

Napisany 03 październik 2007 - 20:48

A jak dobry musi byc to komputer

#4 kasan1512

kasan1512

Kandydat

• Forumowicze
  • PipPip
  • 35 Postów:

Napisany 03 październik 2007 - 20:49

Jak piszą powyżej, miałbyś to samo co na zwykłym tv, czyli to co z anteny.

Tak z własnego doświadczenia to dodam, że jak nie masz kablówki albo dobrej anteny zbiorczej (czy jakoś tak, każdy wie o co chodzi) to sobie daruj. W przypadku kablówki karta sprawuje się idealnie, w przypadku wszelkich anten domowych to tragedia... nie idzie nic ustawić.

Napisz może, czy masz kablówkę czy może korzystasz z anteny za oknem.
ASROCK K7S8X, AMD ATHLON XP 2200+, 512 MB RAM DDR 400, RADEON 9550 128 MB, HDD SAMSUNG 160 GB, DVD-RW NEC, BUDA I ZASILACZ STANDARDOWE BADZIEWIE, LG L1753S 17" LCD