Forum IDG.pl - miejsce dyskusji o IT: wykres w Corel Draw - Forum IDG.pl - miejsce dyskusji o IT

Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

wykres w Corel Draw Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   daavid352 Ikona

• Adept
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 25 listopad 2009 - 14:37

witam. Jestem calkiem zielony w temacie Corela, a mam do wykonania projekt. Musze narysować taki wykres:
Dodaj obrazek
czy moglibyscie dac mi jakies wskazowki jak sie za to zabrac?? probowalem cos wykombinowac ale nie bardzo mi to idzie. Dolaczam plik tego jak ja to probowalem zrobic. Z gory dzieki za odpowiedzi
http://wyslijto.pl/plik/fywhg1iopn

#2 Użytkownik jest niedostępny   Koziorozec Ikona

• Master
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 02 grudzień 2009 - 18:37

Czy chodzi o samo zadanie wykonania tego wykresu, konkretnie w Corelu?
Bo jeśli miałby się taki wykres znaleźć w pliku Corela, ale mógłby być wykonany w innym programie, to polecam, np. zrobić to w Excelu i potem wstawić, np. jako bitmapę. Można też wstawić wykres jako obiekt: 1) Wykres Microsoft Graph; 2) Wykres Microsoft Excel.
Oczywiście trzeba mieć zainstalowanego Excela :)

Jeśli jednak musi być to zrobione koniecznie w Corelu, to proponuję, abyś zrobił sobie podziałki na osi x i y - zwykłe, krótkie kreski, które rozmieścisz przy pomocy jednego z narzędzi transformacji, tj. Położenie. Jeśli ma być dokładnie tak, jak w książce, to pozostaje Ci dorysować jeszcze linie rzutu na oś x i wypełnienie takiego obszaru. Tutaj trzeba będzie mieć zamkniętą krzywą do wypełnienia kolorem, a na niej nałożoną krzywą w postaci krzywej :) niezamkniętej, która będzie linią wykresu.
Zadając pytanie w poście napisz CO chcesz zrobić, a nie JAK - to ułatwi znalezienie rozwiązania!

Dołącz do swojego postu plik z przykładowymi REPREZENTACYJNYMI danymi, na których będzie można sprawdzić rozwiązanie.